суботу, 2 березня 2013 р.

Майстер-клас! Наталя Бумага-Марака їде у Львів!



А чи знаєте ви ,
що до нас в гості,
 їде чудова майстриня 
та просто гарна дівчина Наталочка?!!!

Любі Львів'янки та гості міста!
Запрошуємо Вас відвідати 
Майстер-клас «Міні-альбом з тегів»
 в стилі фристайл.





Використовуватимемо папір для альбому 
http://www.bumaga-maraka.com/skrap-bumaga/lemon-owl/nabor-skrap-bumagi-attic-door-ot-lemon-owl.php
http://scrap-lavka.com.ua/product_info.php?products_id=3503
http://scrap-lavka.com.ua/product_info.php?products_id=3565


На Майстер-класі ми з вами навчимося:
- робити палітурку «книжкою»;
- підбирати папір;
- працювати зі спреями та штампами;
- використовувати техніку дудлінгу.

Розмір альбому 8х16см, 9 розворотів. 
Тривалість Майстер-класу:  5 годин
 Вартість: 220грн
Проводить: Наталія Сєрова

З собою потрібно мати килимок,ніж,лінійку,ножиці та чорний 
лінер\ручку,фотки 5х7см.

Відбудеться МК 2 березя
Початок 11:00. 
Проводити будемо в приміщенні Арт-студія Mamatu.
 Адреса вул.Наливайка,14 (у дворі).

Записуватись на МК можна в цьому пості,в коментарях.
контактний номер телефону о671569044 та о5о1002378
Кількість місць обмежена.

Якщо будуть бажаючі,то Наталя проведе 2 (та більше) МК .
Пишіть свої побажання
Тема може бути обрана й інакша:
вінтажна листівка,вінтажний міні-альбом або дитячий мінік.

Наталочка буде в нашому місті три дні:1,2,3 березня.
Будемо влаштовувати посиденьки?
Ясно що так))
Пропонуйте місце ,час і день неформальної зустрічі.



Зробімо ці посиденьки цікавими.


Давайте потішимо одне одного приємними рукодільними сюрпризами.

21 коментар:

  1. Я записуюсь, хоч на 100% не маю впевненості що буду, але дуже хочу - ще ніколи не була на жодному МК.
    За посиденьки також "за" мені краще 1, бо неділя в нас переважно зайнята, можна в тій же піцерії, можна в мене вдома (10 людей в мене спокійно можна зібрати, якщо більше буде важкувато), або де скажете. І звичайно я за сюрпризи ;) Тільки робити їх всім чи ми розіграємо і будемо робити комусь одному?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюсь,що ти будеш 100%.Побуваєш на МК і побачиш,який це класний досвід.І навіть, не стільки в скрапі,як отриманий позитиву від спілкування з однодумцями ,та ще й робити щось під керівництвом талановитого майстра)
      Посиденьки ,певне треба робити в пт або в суботу. Послухаємо,що дівчата скажуть ще.
      А з сюрпризами-треба подумати.
      Може зробити АТС чи листівки(чи хто декупажить,шиє якісь дрібнички).І розіграти,щоб кожен отримав від когось презент.

      Видалити
  2. Я теж дуже хочу на МК і на посиденьки :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З нетерпінням чекаємо на зустріч)Буде цікаво,я сподіваюсь.

      Видалити
  3. Я записуюсь. Дуже скучила за МК. І шалено не вистарчає якихось нових знань для творчості )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ура! Мк-це драйв)) А нові знання ой як хочеться впитувати...впитувати,ти права)))Чекаю зустрічі!

      Видалити
    2. Олюшка,чекаю на фотозвіт з альбомчиком-самим незвичним альбомчиком серед усіх ;))

      Видалити
  4. Наталь! Я теж записуюсь!!! Фрістайл для мене - темний ліс)))
    Ученье- свет;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чудово!!Гарна компашка збирається))

      Видалити
    2. Наталь, не дочекалась від тебе відповіді, пишу тут)))Моя адреса Mamamarta74@mail.ru
      Напиши, скільки фото потрібно, якого розміру і тематики.

      Видалити
  5. Добрый день, случайно наткнулась на ваш блог. Я собираюсь во Львов в ближайшее время, вы не подскажете адреса скрап-магазинов во Львове? есть ли что-то в центре? заранее спасибо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здравствуйте)Добро пожаловать во Львов!
      Ответила вам на єлектронную почту)))

      Видалити
  6. Я дууууже хочу - але не знаю точно чи зможу. Буду старатись!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже-дуже хочу, але зможу або 1-го, або 3-го. Може в неділю можна буде зробити ще один МК?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1-го будемо мати посиденьки-приходь)))А в неділю ,як назбирається достатня кількість-буде МК.Як ні,то можна зробити МК з лекільокма рукодільницями в мене вдома)))

      Видалити
    2. Ше сьогодні точно взнаю коли свекруха буде святкувати ДН, 2-го чи 3-го.

      Видалити
    3. Ось так, в суботу я ніяк, а на неділю є бажаючі?

      Видалити
    4. princezza8412 ,ви з Оленкою матиме індивідуальниий МК у мене вдома.)))Напишіть мені на почту чи ви бажаєте в неділю зустрітись та потворити.Я напишу вам час зустрічі та адресу)

      Видалити
    5. Галю,покажеш,Як завершиш?Ти б мала сама пеша доробити,адже "дудлити" ти о почала ще на МК))Рада знайомству!

      Видалити
    6. Покажу обязательно) Я еще хочу там поштампить немного, чипиков прицепить)

      Видалити

ваші добрі слова