четвер, 18 грудня 2014 р.

без назви

Привіт!
А нема часу на блог...
Робота,діти,тірботи...
Загляну сюди і так стає щемно.Хочеться писати,хочеться спілкуватись в колі близьких по духу. Не уявляю,як це зробити.Просто "сухо" кидати свої роботи-не те.Я знаю,що блогожиття-це "робота"...щоб блог жив,потрібно писати пости,комментувати,ходити блогами своїх коліжанок-  читачок і там комментувати...Коли? Я не знаю.Вдень абсолютно не вистарчає часу на нет.Вночі та ввечері,по вихідних роблю листівки та не тільки. Блог "висить безхозний".
Чи є ще тут ви,мої читачки?Ведете блоги?Як вам блогожиття теперішнє?
Я натворила трішки робіт.Зараз покажу.Записалась на онлайн-курси з фотографувааня до Пищиків)))Дещо навчилась,здається.Але і там не встигаю за курсом(((Зробила 7-ме завдання,а вони зараз вже 10-те роблять((((Але я надолужу.Обіцяю собі і всім! От тільки закінчу ось ці замовлення.Я так казала днями вже,а привалили ще парочка замовлень.Це ж непогано,пра?

Такі баранчики чудові почали мій передноворічний марафон листівок,Який досі продовжується)))


Така ось купка баранчиків


 І початок серії листівок 15х15










Робила ось таких купку мішечків для турок))




Календарикоманія була у мене)))








Сподіваюсь,що не пишу сама до себе.Що бодай 5-ро знайдеться,хто радий моїй писанині буде;) Лю вас *)

Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))Я
і ми 

12 коментарів:

  1. Не для себе писала, не переживай ;-) То класно, що маєш багато замовлень і роботи - дуже листівки для кав"ярні сподобалися, а масштаби - вражаючі! Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,дорогенька! Тішусь,що в блогосвіті у мене є ти))

      Видалити
  2. Я теж в тебе є)))))))) Наталочко,так багато тих баранчиків натворила ;),молодець! Мішечки мені теж подобаються кавові))))

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт Наталю! справді рада тебе чути! Скучила за твоїми душевними постами!
    А робіт стільки - молодець і класно коли є замовлення, розумієш що можеш когось потішити своєю роботою! І все дуже класне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привітик! Робіт-то є,факт))) Постити б частіше....зник час кудись...Дякую,сонце!

      Видалити
  4. Наталочко,привіт!
    Рада тебе бачити!!!)))
    Чудові роботи,і масштаби вражають,молодчинка!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванко,привіііііт!))) Сьогодні ти не гикала?Я твої бантики надибала в коробульках))Буде ялинка цього року ними ощасливлена-отак)) Дякую,що заглядаєш!

      Видалити
  5. Я буду 5-та? ;)
    Вертайся, Наталька ;)
    оно стільки краси натворила!!! а як є що показати, то буде і про що побалакати )))
    Скучила вже )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. )))ой,як то я пропустила,що ти тут заходила на вогник?!!Рада бачити!
      Щось не вертається.... вже так,як колись не пишеться...

      Видалити

ваші добрі слова