пʼятницю, 14 січня 2011 р.

Оголошую набір ПІФфочок!!!

Я не забула-я просто ще була не готова,морально чи що...А сьогодні радісна новина мене підштовхнула!Та й цукерочка вже розіграна-тож блоггерське життя в русі!Я стала ПІФфою ось тут в Іринки ,тому маю право і повинна(ЧОМУ ДУЖЕ РАДА!!!!)оголосити набір ПІФ у себе!!!
Що означає бути ПІФФою?На протязі року, ви , дорогі мої ПІФФочки, отримаєте від мене подарунки .Я їх вам дарую, тому, що я записувалася у ПІФи до Іринки.Такі правила гри- отримавши подарунок, порадуй подарунком трьох людей,в свою чергу.

Тож,так ,перша ПІФфа вже є-ОКСАНКА-Зірочка,вона просто зараз не писатиме деякий час,бо полетіла до мамусі.

ВСЕ!Набрані три мої чудові ПІФфи!!!ВІТАЮ вас мої любі!

Прошу трішки зачекати,адже подарунки буду робити сама.КЛЯНУСЬ,що вкладу в них частинку своєї душі і любові!

Перша моя ПІФФочка Зірочка

Друга моя ПІФФочка Grushe4ka

Третя моя ПІФФочка Angeliatko

Немає коментарів:

Дописати коментар

ваші добрі слова