суботу, 16 квітня 2011 р.

рамочка для красуньки

Захотілось зробити щось для донечки мого тренера .Вона 5-ти річна дівчинка,яка любить бузковий колір,принцесс і квіти.Думаю їй сподобається мій маленький сюрприз "просто так".



вставила своє фото,щоб сфотографувати рамочку так сказать з взірцем....кх...кх...
і бачу,що це фото як найкраще пасує до рамочки.....букет,який чоловік мені подарував при виписці з пологового був точнісінько в тих кольорах і на руцях в мене моя girl так само пасує до напису і дівчачості рамочки...)))То ж ,робитиму таку і нам,або сторніку таку....не знаю...побачимо

2 коментарі:

  1. Суперова вийшла рамочка!!!!!
    і мовчала партизанка ;) )))
    дівчинці обов"язково сподобається, тим більше що то ще буде сюрприз ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Подаруночок дуже класний!!!!Заходь за нагородою http://ivankarab.blogspot.com/2011/04/blog-post_18.html#comments

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова