понеділок, 16 травня 2011 р.

Вчора ввечері ми повернулись із подорожі.
Сказати,що я щаслива-це нічого не сказати!
По-перще,збулась моя мрія.Я побувала в Кракові і Велічці.
По-друге,я була там вдвох з коханим....діточок не вистарчало,але ми б з ними не витримали того ритму...
Тур звався "Магічний Краків".

Їхали авобусом: в п"ятницю вночі сіли в нього,в першій були на кордоні,більше трьох годин стояли там.
В восьмій ранку -Краків.
Екскурсія до 13.00.В 14.00 поселили нас в готель(4 зірки-кльовий).
Ми збігали в магазин поруч.
Пообідали польського журеку і зупи гуляшової і помчали своїм ходом ще раз в місто,бо ж нам (мені)кортіло неодмінно поблукати вечірнім Краковом.
ЦЕ ЩОСЬ!!!Я всі свої сподівання виправдала.
Ми блукали,блукали...сиділи на лдавочках,в кафешках,дивились на мімів,на молодь,що співала,танцювала на площі ....їли пекельного кебаба....
...а потім....місто засяяло!!!вогнями!!!!воно таке різнокольорове і різнобарвне і яскраве і романтичне....
ЛЮдей ввечері-більше ніж вдень.Тоді як вдень переважно ,чути по мовах,самі туристи,а ввечері-сама молодь.
По периметру всієї площі стоять літні столики і вони вщент заповнені людьми.
Так мило сісти на тім столику і просто сьорбати чайок.
Сидю і розглядаюсь довкола...:ось по бруківці процокав підковами екіпаж,група молоді проходить перемовляючись ,милі дядьки збирають сцену і палатки після денного "фестивалю науки",поруч на столику сидить троє поляків і обговорюють офіціантку (яка бігає повз в самій маєчці і виглядає на фоні нас усіх таких одягнених в куртки геть роздягненою),офіціантки ,в свою чергу непомітно пробігіють повз,посміхаючись подають -забирають і такі ніби щасливі від своєї біготні...,переді мною пара вже немолодих поляків,він їй щось сказав,вона кокетливо відповіла,і вони погладили одне одного по руці (таак тепло і така любов в очах спалахнула.....гррр),ось проїхала вкотре карета(одна з бааагатьох-всі вони такі різні,доглянуті,різнобарвні,коні різних порід),за нею тихенько крадеться поліцейська машина,ось зібралась групка моллоді,уввімкнули музику,поставили на землю магнітолу і почали танцювати,зібралась толпа люду,всі аплодують,хлопака зібрав копійок і всі зникли,знов тиша,розмірене цокотіння коней по бруківці,проїхала машина з написом щось типу"каналізаційна служба".....з вежі роздається музика-грає труба,за легендою вона грає з 16століття,щогодини і вдень і вночі...мелодія переривається на півслові,адже за легендою трубаря вбили монголи і він не дограв ...всі хлопають-трубар махає з віконечка(його рука ледь помітна на тій висоті),і мелодія повторюється ще на три сторони,і по чотири сторони чути як влна переривається і аплодисменти натовпу.....))))
ще карета проїхала повз...ми сидимо мовчки...час-від часу щось говоримо одне одному...але ці слова так розчинились в тім вечері,що я й не пригадаю про щ о вони були...певне це було щось типу:"як кльово..."чи:"мрії не такі кльові як виявилась дійсність..."...........чай скінчився....холод пробіга по руках і спині...ми встали і пішли...ходили довго
і непомітно для себе ,я відчула що розчинилась в тому буркотінні нічного Кракова
жива музика вихопила мене з плину часу
ЩО дивно і в той же ж час приємно.По периметру площі безліч кафешок виставили літні майданчики і немає перегукування музики з різних динамиків.ТИША!Нє,не зовсім тиша....музика міста,про яку я писала вище...
а от в одній з кафешок-весь день гра жива музика і вона-ВЛИВАЄТЬСЯ в ту музику міста!Це просто ВАУ!
До готелю приплентались ледь живі
Доба без сну і у ритмі постійного ходіння даоась взнаки
Душ
і зранку наступного дня я відкриваю очі,не рзуміючи яким чином я заснула
в 7.00 -фуршетний стіл )))
в 8.00-ми вже в Велічці
Соляні шахти мене вразили по-своєму
але ось так розповідати і нема в принципі про що
Велич шахт в тім,що вони повністю РУКОТВОРНІ
140 м під землею видовбаних руками людей
і це не вертикальний просто шурф-це купа купезна горизонтальних тунелей,каплиць,комор,...
скульптури,архітектурні деталі...все-все вирізблене з солі!!!
Краса ще та!!!
Почитайте в гуглі про це чудо.І обов"язково!!там побувайте.
Скажу так,що в мене горло після нічного Кракова трішки боліло,а походивши шахтою-все минулося.
В 14.00 кордон
В 21-ми вдома
ОБНІМАЛКИ,ціловалки з дітками!
Ми так скучили одне за одним!
Вони такі рідні
Ми обов"язково поїдемо в Краків ще і з дітками!