пʼятницю, 8 липня 2011 р.

Ще одна "Котикова" АТСка )))

Не так давно.....кх...кхх...в минулу суботу Оля передала мені конвертик з АТС і купкою скарбів:))))
...але...Зірочка мені віддала,я то всьо розгледіла,пораділа....і забула конвертик в тому чудовому рестіку де ми сиділи на той момент(((
На тому пригоди не закінчились.Конверт успішно був звідти забраний хорошою людиною(бо то за містом)  у вівторок.Але...мій чоловік той конверт,забравши в "хорошої людини"залишив у себе в офісі,потім був у відряджені....і аж сьогодні зранку мені привіз-таки його додому)))))!!!!!
така довга подорож получилась в тієї АТС,що мені аж одразу придумалась історія для нової АТС,але зроблю пізніше.
Олічко,дякую за таку красоту!

Оль,а за натхнення що обирати?Хмаринку і ....?

4 коментарі:

  1. АТС просто супер! дуже сподобалась!

    ВідповістиВидалити
  2. Тішусь, що та АТС нарешті до тебе дійшла )))
    А для натхнення - хмаринка і відштамповані квіточки )))

    ВідповістиВидалити
  3. Олічка,я ж її в субботу тримала в руках...розумієш?Вона точно,як та пташечка,що на ній зображена)))випорхнула мені з рук,посидівши трішки)))

    ВідповістиВидалити
  4. Така класна пташина! А вислів який, суперово!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова