понеділок, 26 вересня 2011 р.

коробулька для подарунку і...ОСІНЬ)))

 Привітик,мої любі!
Вчора ввечері довелось в екстренному темпі робити коробульку привітальну для грошей.Просто замовник (мій чоловіченько) згадав запізно....як часто буває,,,
Ось така вона у мене вийшла.Використала дуже кльовий папір,який постійно шкодую кудись використовувати.Він,як на мене,безпрограшний варіант,коли потрібно швиденько щось зробити і що б не зіпсути виріб такою екстренністю)))Напис і мереживо-ембосінг.Квітку підкреслила глоссі,кутики закруглила за допомогою бордюрки.Ось.І вийшло,здається непогано.

А ще ми вчора,не дивлячись на те що хворі всі поголовно,вибрались на повітря на довгу прогулянку.ОСІНЬ!!!Яскрава,сонячна,пахуча-така,якою я її люблю.Коли дощі почнуться-буду згадувати цей день із задоволенням.А як вам моя курточка і колір волосся?Правда пасує до ТАКОЇ ОСЕНІ?)))

Привітик вам усім
Дякую ,що заглянули)))
головне-не хворійте!!!

9 коментарів:

  1. Дуже красива і безпрограшна коробочка! Осінь чудова, погода супер, і кольори всі гармонують! Шкода, що не зустрілися у Львові, але, думаю, я була там не в останній раз...

    ВідповістиВидалити
  2. Так,коробочка гарненька й папір суперовий!

    ВідповістиВидалити
  3. классная коробочка:) бумажка - действительно беспроигрышный вариант:)
    а цвет волос тебе идет, и осень, яркую и теплую я тоже люблю. Хотя в принципе и дожди люблю, только дома, под одеялом с кружкой горячего чая и интересной книжкой:)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудова коробочка! Не хворійте!!!

    ВідповістиВидалити
  5. дуже гарна коробочка ))) і я навіть здогадуюсь для кого )))
    і фотка чудова!!!
    ВИдужуйте!!!! і не хворійте!!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова коробочка! І до осені ти класно приготувалась, навіть коли будуть дощі ти будеш далі яскравою ;). Мої малюки також прихворіли :(. Одужуйте!

    ВідповістиВидалити
  7. ....и коробочка тоже очень осенняя! Это ж сколько туда денег может поместиться :-))
    Выздоравливайте!

    ВідповістиВидалити
  8. Коробулька, как всегда, превосходная!А фота такая забавная!
    Выздоравливайте!!!!Такая погодка прекрасная!Последние теплые деньки)))

    ВідповістиВидалити
  9. коробочка суперова і фотка класна точно вписалась в кольори осені, виздоровлюйте!!!!!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова