неділю, 2 жовтня 2011 р.

вчора вночі-таки закінчила заплановане

і тепер можу спокійно відпочити
А зробила я для чудової дівчини з Франківська весільну коробульку
ще не підібрала привітання,щоб вклеїти всерединці,але спішу показати вам,адже дуже-дуже втішена результатом.


прийму з цією роботою участь в завданні від Штампувальні


Всі ті круги різала своїм новопридбаним інструментом,про який я марю вже давно.Мені здається,що він відкрив мені нові горизонти.АААА!!!Він мій.
Дякую вам,що заглянули
Гарного вам дня
Гарних друзів


9 коментарів:

  1. Вітаю з новим придбаним інструментом ))) знаю як ти про нього мріяла і марила )))) і мрії таки збулись )))
    але то ж не то й з арт-крамнички?

    коробочка суперова вийшла, мені з тих всіх найбільше подобається )))

    ВідповістиВидалити
  2. ))я вже знаю що то з скрапшопу ))) я по наклейці їхній впізнала ))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,Оксанко)))ага,в скрапшопі купила...в арткрамничці так і не було більше....шкода,що тоді мені ГРОШЕЙ не вистарчило((((вєчна проблема і вєчная тема))))

    ВідповістиВидалити
  4. коробочка просто супер!!!такое классное оформление внутри!
    поздравляю с пополнением в скрапзапасах)))проблема денег вечна,но тогда есть к чему стремится)))насобираешь, научишься пользоваться, красивостей наделаешь, потом новое стремление. а если все сразу купить,то и неинтересно!)))))

    ВідповістиВидалити
  5. дуже кльова коробулька) і вітаю з таким чудовим придбанням!) знаю по собі, яка то радість.. коли воно таке довгожданне))))

    ВідповістиВидалити
  6. Вытаю з новою покупкою!!!!
    Коробочка кльовезна :)

    ВідповістиВидалити
  7. О, новые скрап приобритения это всегда хорошо! Искренне за тебя рада! Коробочка суперская, а там в серединке колечко для денег?

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю з покупкою!!! Шкода звісно, що арт-крамничка більше не продає таких! тепер в тебе мабуть з’явиться серія круглих виробів ;)
    Коробочка класна!

    ВідповістиВидалити
  9. Чудова коробочка! Гарні кольори ти тепер використовуєш!!!

    Дякую за участь у завданні)

    Мартуська
    "Штампувальня"

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова