неділю, 9 жовтня 2011 р.

з привітом від мене ;)))

Спершу хочу пригостити вас,хоч і віртуально,смачнючим яблучним пирогом!
У мене зараз саме такий настрій-яблучно-повітряно-кисленький)))
А далі показую ,що сотворила)))
Отаку коробочку.
Вона схожа на мою попередню,але голубенька.Робила і згадувала,як Оксанка писала про те шлюби заключаються на небесах і в такому роді....



Дівчинка вже забрала,і здається,задоволена))
А другу,зробила вже "вдогонку".Мені дуже захотілось до голубенького додати такого ніжного зеленого)))І воно-таки кльово дивиться,пра?Мені здається,пасуватиме для дуже молоденьких молодят;) 


ось
а ще покажу вам  хфоточкииии....
таке моє чудо хазяйновите,що просто немає спасу
скрізь лізе помагати
робити щось  без неї??та ви шо!!!нікагда!!!
малює)))
тільки проснулась-і до іграшок....братика))))поки його нема,можна "відриватись"
а сіна весь "ушол в творчество" 
сам ті штуки  з гіпсу робить і потім він (а мала долучається) розмальовууууююють....

19 коментарів:

  1. дякую за смачекеьке, малеча просто прелесть, всі в творчості, і коробочки просто супер

    ВідповістиВидалити
  2. Які творчі дітки у творчої мами! ;-)
    Гарненькі коробочки.
    Наталя,поділись рецептом отого смаколика!!!!)))))

    ВідповістиВидалити
  3. вдійсності небесна коробочка!!!
    тортик мнямчик!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    а дітвора вся в тебе!! творча на всі 100!

    ВідповістиВидалити
  4. Супер коробочки, небесні точно, а з зеленим взагалі....Мої улюблені кольори. Хочу твого пирога, прямо зараз!!! Негайно!!!! Бо зварила собі какави чашку, і не маю з чим її пити :)) Ну і дітки творчі, що ж тут скажеш...

    ВідповістиВидалити
  5. Сколько красоты натворила!!!!Это ты все свою новинку эксплуатируешь?Умничка!!!Приобрела и совершенствуешь мастерство))
    а детки - просто прелесть))

    ВідповістиВидалити
  6. Ну вот как после первой фотки комментировать остальное? В голове одна мысль "Хочу рецепт!"

    ВідповістиВидалити
  7. Натальчик, впізнаю підставочку під тортиком ;). Смачно виглядає :))).
    Цьом малятам ( через монітор бо я теж хоренька)

    ВідповістиВидалити
  8. Рецепт пирога)))
    Одна хороша дівчинка поділилась рецептом
    Я дууууже люблю яблучні пироги
    ось рецептик:
    125 г цукру
    5 ст.л. сметани
    100 г масла,та трішки для змащування форми
    6 яблук
    300 г муки
    5 яєць
    кориця
    яйця перетерти из половиною цукру,ванілін
    яблука почистити ,порізати,змішати з сметаною
    до яєць додати муку,розтоплене не гаряче масло,вимісити м»якеньке тісто
    застелити форму пергаментом,змастити маслом
    викласти яблука
    присипати цукром і корицею
    поставити в духовку на 200гр десь 30хв.
    Збити білки з цукром в тугу піну
    Залити тим пиріг і ще на хв..10 в духовку
    ВСЕ!Смачного!!

    ВідповістиВидалити
  9. marunka1988 ,Milada,Mariana , Ольга ,StacyKalo,tory , Іруська,ДЯКУЮ!!!!
    по ваших проханнях перепис дала вище;)
    ПРИГОЩАЙТЕСЬ)))

    ВідповістиВидалити
  10. Ти так більше не показуй! А то я тут по районі по запаху піду шукати того пирога :))))).
    А дітей фотки дивитись - одне задоволення! :)

    ВідповістиВидалити
  11. Який позитивний пост - і смачний(пиріг), і красивий(коробочки), і талановито-допоміжний(малюки)!!! Наталя, заходь за нагородами! ;)

    ВідповістиВидалити
  12. Творча сім"я, нема що казати всі молодці, тортик ням, коробульки супер!!!

    ВідповістиВидалити
  13. як смачно!) побачила - відразу вирішила рецепт просити, а вийшло, що й переписала відразу) Трохи морочливий) мій взагалі ледачий - ледь не півгодини увесь процес займає. Але то просто шарлотка, а цей такий красень! Я його назвала "Пухнастий" яблучний пиріг від Наталі)

    Дітлахи в тебе чудові!)) Доня мамина помічниця)) Моя поки тільки тоді допомагає, коли не заважає))) хоча колобки вже ліпить справно))
    Синуля творчий такий)) правда - у талановитих батьків - талановиті діти)

    коробульки чудові! ТО ти круги тією штукенцією нещодавно купованою робила? кльово.. Вона дорога? де брала?))

    ох, я тобі сьогодні накатьорила... прасті, мать!)) гг))

    ВідповістиВидалити
  14. Класні коробочки, гарний колір підібрала!
    І діти так захоплено творять! Молодці1
    А пиріг напевно дуже смачний!

    ВідповістиВидалити
  15. Дівчатка,дяки
    Шунь,той пиріг з малечі від біанки,якщо бачила таку)))вона той рецепт викладала в темі,а я собі потягла
    ага,штукенція та,що круговий різак-у мене зараз в фаворі)))я її експлуатуююююю

    ВідповістиВидалити
  16. то вже не важливо! я рецепт у тебе списала - значицця, від Наталі!)))

    ВідповістиВидалити
  17. я хоч і люблю солодке )) але найбільше мені ота помічниця маленька сподобалась ))) без неї і не було б такої смакоти хіба нє?
    коробочки суперові, мені в голубому кольорі набагато більше подобаються ))

    ВідповістиВидалити
  18. Які гарні коробочки... клас, клас! Тортик апетитнтй, але певно вже весь зїли...

    а дітки у тебе чудові, класні фоттки)))

    ВідповістиВидалити
  19. це знову я) заходь за нагородою)) http://masterskayaradosti.blogspot.com/2011/10/blog-post_7658.html

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова