понеділок, 7 листопада 2011 р.

Різдво в моїх листівках і надалі Українське))))

Коли я шукала ту картинку,пригадуєте,на першій моїй листівці з серії Українське Різдво,знайшла я і цю. Також серед старих листівок та листів.Цій картинці,певне років.....хм....не знаю...але пригадую,що вона вже давненько у мене,ще як в школі вчилась.І знаєте,вона здається,вирізана з коробки з-під цукерочок)))
Так от.Сьогодні нарешті листівка отримала "свою"картинку.Тепер не буде в темній коробці лежати ця історія.Історія парубка та дІвчини,що в зимовий передріздвяний вечір зустрілись біля криниченьки.Неможливо відвести поглядв від дівчини,яка ж вона: гарно вбрана,кокетливо дивиться,рівненько стоїть,та мило посміхається.А він?Ну чи не справжнісінький хлОп?)))а сама постановка.МММ...ті хати позаду)))
Мені здалось,що саме такий вечір мав бути перед Різдвом.Коли всі в клопотах приготувань.Коли почуття палають в сто разів сильніше.Коли хочеться жити та радіти тому життю)))
Як вам тиснений папірчик від Зірочки?Правда кльово пасує до цієї тематики зимової?Особливо трішечки помазюкані ті завитки білим чорнилком,виглядають як завитки морозні,пра?
А сніжинка вгорі?Як?я її сніжком притрусила)))
А органза?Правда,так,ніби,сніжна доріжка?

Тішусь як дитя цій листівці.Вона така якась рідна мені вийшла.Нікому не хочеться віддавати)))
Або віддам,комусь дуже особливому...
знов забула показати скетч,за яким сотворила цю красоту)))


Дякую вам,мої любі,що заглянули)))цьомаю

6 коментарів:

  1. Да, у Вас, работы полностью передаю праздничное настроение! Красота!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова, просто чудова листівка, тиснення і справді нагадує мороз на вікнах.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую)))
    Так сталось,що охопив мене зголови до п"ят той святковий настрій)))Боюсь,щоб до свят не приївся....

    ВідповістиВидалити
  4. яка ти плодовита :)))))))) класно!

    ВідповістиВидалити
  5. та, та )) файний папірчик від Зірочки ))))
    то як сюжет з фільму "Вечори на хуторі біля Диканьки"....Оксана з Вакулою )) і ті справжні почуття )))
    настрій не пропаде ;)
    він в тебе бачу на такий романтично-новорічно-душевний налаштований ))
    і чудово нагадує святкування в дитинстві )))

    ВідповістиВидалити
  6. Тебе явно с легкостью дается эта серия)))И открытули - просто блеск!!!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова