суботу, 10 грудня 2011 р.

Привітик!

Трішки "випадаю" з блого-життя(((
Але скоро повернусь,обіцяю!
Вибачте,кого не комментую і не забігаю.Всіх передивлюсь,перечитаю скоро)))
Я сьогодні зробила ось таку листівочку

 Тут фото,де видно об"ємну картинку ЗД
і захотілось всерединці листівочку зробити такою

...і була на футболі на Львів-Арені з сином,чоловіком і кумом)))
Вражень-купа!
Дуже сподобалась атмосфера,стадіон і матч.Вболівала на повну,аж захрипла трішки)))




Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

5 коментарів:

  1. Цікава листівка!
    А я дивлюсь, що ти футбольна фанатка ))) прикольно))) я теж футбол люблю подивитись ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже ніжна і тепла листівочка ))) Душевна ))
    а ми якраз в пробку попали через той футбол ((( уявляю що буде творитись як Євро буде (((
    і купа п"яного бидла в Ашані і під ними,купа молоді ((фуууу...шкода що в нас ніколи не буде культури в тому плані і що більшість наших вболівальників без додаткових градусів прийнятих на душу не вміють вболівати за свою команду ((

    ВідповістиВидалити
  3. листівка шикарна!!! дуже гарно ти придумала з 3Д!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Краса! Дуже гарно підібрані компоненти листівки!
    Я колись також часто дивилась футбол, але мій чоловік не є фанатом футболу, тому зараз бачу тільки зрідка у батьків;)

    ВідповістиВидалити
  5. Ого, я бы по первой фото не догадалась что картинка 3д, да еще и такая многослойная! Футбол это хорошо, жаль что играют плохо(

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова