пʼятницю, 16 грудня 2011 р.

Листівка для братика на іменини

Я геть "випала" з життя в блозі...якась така аппатія напала...
Всі дні я з донею бігаю десь))) Вдома буваю по обіді і той час щось готую,прибираю,справи домашні роблю... Ввечері дивимось фільми всі разом,а потім засинаю, вкладаючи малу)))
Якось до творчості часу зовсім немає.
А планувала купу зробити...
Буду надолужувати на вихідних,як вийде.
Не знаю чи вийде поробити щось з листівок,бо в субботу ми підемо в сауну ,а в неділю-до мами на День Народження.
Але я спробую.
Так вийшло,що кінець осені-зима-у нас самі свята.Починаючи з ДН сина,бабусі ДН,річниці весілля братика,іменин тата і двох братів моїх і закінчуючи Новим Роком,Різдвом,ДН мого коханого)))
Листівки на ДН бабусі не покажу,бо не сфоткала.Андрію-братику подарувала листівку з тих,що залишились з часів натхнення і які ви вже бачили.татові не дарувала.Мамі ще роблю.
А от на Романа-братику робила таку.Показую.
Прийму з нею участь в завданні від "Улыбаемся и скрапим",где по правилам задания,должен присутствовать лист паперу з нотами.Приурочене це завдання (ТАК КЛЬОВО!!!)до дня нарордження Фпенка Сінатри 15 грудня.)))))



сьогодні мій синочок приніс мені власноруч зроблені ОСЬ ТАКІ печенька))))Він був на МК в Віденській кав"ярні з класом)))
Приємно....

Днями мені прислали рекомендованого листа з таким сюрпризом-"просто так")))
Чудова дівчина з форуму Танечка.
ПРИЄМНО)))

В середу я зустрічалась з Валею-сончик
і вона мені дала таку купу-купезну гілочок та кльові))))серветочки)))бо я відітєлі болєлшиця)))
Приємно)))

а це один з шедеврів,які я зараз печу в своїй новій духовочці
кексики бананові
м....ням...

в понеділок отримала посилку з своїм пальто))))замовляла в СП і дуже переживала чи підійде-ПІДІШЛО ще й як!!!
Приємно))))

минулої п"ятниці син грав в виставі в школі Бель
Це була постановочка Красуня та чудовисько
він-моя люба красуня)))


Вчора в моєї донечки в "садочку",як вона називає розвиваючий центр,куди ми ходимо,був святковий Новорічний ранок.
Доня мене потішила своєю гарною поведінкою.Перша пішла танцювати з Дідом Морозом.Всі дійства була сама посеред залу(без мами),посміхалась,та дуже хитро оминувши натовп дітей попереду Діда Мороза,підійла за своїм подарунком до нього ззаду))))
Ось такий звіт за цей тиждень.Сподіваюсь і у вас була купа подій.І купа вражень.Бажаю гарних вихідних.Ваша НаталІ)))

6 коментарів:

  1. Клас-клас-клас!!! Супер-супер-супер!!Ви мої зайки!!!!! Які ж молодці!!!!!!! Все супер! Так скучила вже за вами!

    ВідповістиВидалити
  2. Скільки приємностей!!! Кльово так!
    Кексики апетитні виглядають, хотілось би рецептик)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ого скільки усього! Скільки позитивних новин! Дітки - супер-класні! Особливо, то зайченя ;)
    Наталю, пальто суперове - дуже тобі личить!

    ВідповістиВидалити
  4. чудова листівочка, душевна і тепла!!!
    і фотки кльовезні, особливо дітки і якась дівчинина у пальтечку ))) то напевно їх старша сестра ;)личить їй те пальтечко )))
    а в нас свята Миколая ще попереду )))
    гарно вам відсвяткувати і мамі вітання

    ВідповістиВидалити
  5. Класна листівка, знову твої ноти ;). Запиши її в завдання http://smile-and-scrap.blogspot.com/2011/12/blog-post_11.html !
    Твої кексики це просто чудо! Я ще не добралась до своєї духовки, але думки вже починають рухатись в тому напрямку;)
    А твої малюки молодці! Такі ж творчі, як і їхня мама!
    Пальто симпатичне, пасує;)

    ВідповістиВидалити
  6. Випічка так смічно виглядає! Малюки- просто дива маленькі в тих париках=))) а сотаннє фото - просто таю від нього=)))
    Доречі листівка теж чудова(я щось не по-порядку) - так доречно буква Т злилась із малюнком=))) вийшла така закручена=)))

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова