суботу, 11 лютого 2012 р.

для коханого знайомої...просто так

Попросила зробити листівку не приурочену не до чого,просто таку,щоб показувала її почуття теплі до нього....
Вийшло?Побачимо,що скаже вона)))
Фон робила сама,взявши за основу папірчик від Грушечки,я його потерла,пошкрябала,затонувала,проштампувала штампиком з письменами.Мені дуже подобається отриманий еффект)))
А цю вензельну рамочку я купила готову таку,тільки трішки потонувала її по краях трьома кольорами чорнилок.
Ніжна листівка вийшла,як на мене і дуже мені вона так промовляє,що тут говорить жінка про свої ніжні почуття до свого коханого.

Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

23 коментарі:

  1. Дуже ефектно, вінтажно. Файнюча така)!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так,вінтажно?вау!я щось не знала як в мене вийшло)))Дякую,Солічка

      Видалити
  2. Листівочка прекрасна!!!!!!!!!!!!Ти молодчинка!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Іванко!До речі,я твої бантики на ялинку цього року вішала,ну,ті з цукерочки))))Дякую тобі,сонце!

      Видалити
  3. А у меня вот такой благородный зеленый больше с чувством благодарности ассоциируется. Хотя,любимому человеку в первую очередь нужно быть благодарным..за любовь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да???Я вот думаю,чего мне єтот цвет так нравится)))я ж благодарная усем и всему))))...по жизни...)))Спасибо,Викулькин!

      Видалити
  4. Гарно вийшло:),така собі "вінтажна ніжність")))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лілюська,дякую!Ніжність-ніжність,точно,бо так собі думала коли робила)))

      Видалити
  5. Дуже роматично) Молодчинка) Відчуття теплоти і вдячності, ось що я відчуваю дивлячись на цю листівку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка,дякую)Приємно чути від тебе такі хороші слова!

      Видалити
  6. очень красивая открытка! и совсем не простая, а даже очень и очень интересная!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ленусь,так я ж не говорю,что простая)))я говорю,что она "просто так",пониме,без повода значится))))Спасибки тебе ,хорошая моя)))

      Видалити
  7. кльво так )) вінтажна і з нотками романтики ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанулька,ти також вважаєш,що тут є вінтажність!Ура!Дякую,мені приємно)))

      Видалити
  8. Мені до вподоби. Колір, настрій - і те як пошкрябала :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ггг...Олюська,ти так мене останньо дивуєш своєю небагатослівністю...))))так,пошкрябала я там добряче,відірвалась,так би мовити))))Дякую!

      Видалити
  9. КРАСА! Така вона тепла, душевна, ніжна і тендітна ;). Повністю передає те, що можна сказати коханому! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  10. дуже гарна листівка. Не приторна. така спокійна, справжня любов. Без істерик і лихорадок

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я трішки знаю (мені здається)ту дівчину,яка замовила листівку,тому мені здалось,що її кохання саме таке...Дякую,Людочек!

      Видалити
  11. Така гарна і спокійна листівка. молодець!

    ВідповістиВидалити
  12. Ммммммм... Гарно-гарно-гарно!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова