пʼятницю, 17 лютого 2012 р.

Карнавал

 А ви мрієте побувати в Венеції на карнавалі?
Певне,кожен би хотів побачити це дійство.Принаймні,хоч на мить опинитись в Венеції та поблукати вуличками.А якщо ними ,тими вуличками,ходитимуть ще й різні казкові та не дуже казкові персонажі....ммм...
Тож,коли мене попросили зробити для мрійниці,яка понад усе мріє побувати на карнавалі в Венеції,листівочку,я одразу уявила собі таку картинку. 
Рівне плесо річкової гладі.На ній пропливають неквапливо гондоли,вздовж берегу вистроїлися в рядочок старовинні будинки.
Такі ассоціації у мене виникають в першу чергу,в силу моєї проффесії))).А потім перед очима сплив образ:маска,в феєричному наряді постать,що скриває обличчя під маскою.
І звичайно,віяло.
І в повітрі вітає легка середньовічна музика...


сподіваюсь,ви бачите в листівці все це)))
Мрію побувати там!
Дуже хочу,щоб мрія мрійниці збулась!
Листівка ще й має тактильні відчуття викликати,тому як вона виконана з бархатного паперу глибоко вишневого кольору.Як важкі порт"єри в старовинному замку.Як спідниця якоїсь графині.Як скатертина на столику в будуарі придворної дами.





...а так моя доня забавлялась,поки я спілкувалась з подругою по телефону)))
Малювала милом,помічниця моя)))
Так що потім повитиравши фасади,я їй ще й подякувала,за те що ми помили їх разом сьогодні)))






Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

5 коментарів:

  1. Мм...яка феєрична листівка!!!Та малюсінька маска й віяло маленьке-просто чарівні!
    ..а доця-молодець! Мамі допомогла;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Наталь, це дуже нагадує КАрнавал... листівка класнюча) Гарно підібрані кольори... і навіть маленька маска... це круто!!! Теж мрію про Венецію...

    ВідповістиВидалити
  3. Листівка дуже "карнавальна", але водночас навіює мені спокій...Гарно...

    ВідповістиВидалити
  4. кльово!!!!! дійсно нагадує карнавал і ту фотку що нижче )) а мрія обов"язково збудеться ))
    в мене знайома цього року їде на карнавал, навіть будуть з коханим приймати у ньому участь )) замовляли собі чудові костюми там, тепер готуються )))
    а помічниця молодчина!!! видно вже давно їй муляли ті фасади ))

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую,дівчата))Дуже приємно чути що вам подобається!Мені подобається самій дуже,отриманий результат))

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова