неділю, 25 березня 2012 р.

Знову Зайчик і зайчики)))


Шию зайчика далі з Наташей )))
Зараз він такий.
Бачу вже свої помилки.Ноги, зокрема, я пришила на свій розсуд,а потрібно було по-іншому((( Перешивати не буду,адже тканини не маю більше.Та й,перший зайчик мені милий вже і такий))) Я його люблю вже сильно-сильно!
Вчора ми їздили гуляти в лііііс)))))))
Така краса!Квіточки,сонечко,пташки співають,в повітрі п"янкий запах ВЕСНИ!

 Мої зайчики побачили у лісі купу цікавого))
Найменша-квіточку першу)

 Старший-"Гори",по яких скакав як справжній горний олень)))

А ввечері,після прогулки ,мені народилось таке чарівне золотце)))
Шкатулочка для панянки,справжньої леді,для зберігання якихось прикрас.


І вчора мені всі мої дирокольчики вистроїлись в такий рядок.Ось ка вже сімейка в мене їх є)))




Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

8 коментарів:

  1. Яке маленьке чудо! Шкатулка дуже красиво декорована. Так і хочеться відкрити її і покласти туди прикраси:)))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А,що з ногами у зайчика не так?? Він у тебе стоїть,сидить?? Це один з методів пришивання ніг,не обов"язково їх пришивати на гудзики.

      Видалити
    2. Дякую,Ліля)))Шкатулочки мене захопили.Тепер їх роблю майже щодня.І всі мені подобаються.Цікаві тим,що різні.А заясь мій не стоїть і не сидить((((

      Видалити
  2. Привіт Наталю!!! А мені твій зайчик подобається)))) Я так до Ангелка Сонька ножки пришивала)))) І шкатулка дуже романтична!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт,Юля!Дякую,що також вподобала мого заяся)))І шкатулку))))Сподіваюсь,що і надалі тобі подобатиметься те що я витворяю)))заходь ще!

      Видалити
  3. Гарна шкатулка для гарної панянки! Ну в тебе і дироколів... огогоооо:))) А заяць - він же перший, рідний, тому й буде улюбленцем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Олюся)))Зайця мала вже затаскала,не знаю як доробити.

      Видалити
  4. Анонім27.03.12, 19:40

    Готово! Ваш блог в справочнике!
    Ссылка на пост о вашем блоге (жмите).
    Спасибо за участие и помощь в развитии проекта.
    Ваш блог - неоценимый вклад в проект.
    Желаем успехов и процветания Вашему блогу.
    С уважением, СПРАВОЧНИК БЛОГОВ (ссылка)

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова