середу, 25 квітня 2012 р.

Весняний настрій)

Привіт,мої люби дівчаточка!
Вибачте,довго не писала.
Трішки творила,але не фоткала навіть.
Якось взагалі не було до того настрою.
Весна ж прийшла))))
Купа вилазок на природу,зустрічей з друзями,родичами.
Свята,Дні народження....ех....люблю цю пору страшенно!
Таке враження,що все-все пробуджується від сну.
Квітень моя улюблена пора року.
Ось  і розпочався весільний сезон.
Ось такого конвертика для грошоовго подарунку сотворила.
Вчора отримала з СП квіточки,яких дуже дооовго чекала (з січня ))).
Якраз для весільних робіт замовляла.
Тут ще буде привітання пізніше. 
Цю листівочку я зробила для дуже кльової дівчини.
В неї 30-го буде ДН.Вона для мене є еталоном жіночності.
Це мій тренер з фітнесу.
Я дуже рада,що більше року тому познайомилась з нею.
Думаю,наше знайомство тепер надовго.
Уявляєте,до неї ходять деякі жіночки по 15 років вже.
Я сподіваюсь також брати приклад з тих пань.)))

Папірчик -Тільда на цій листівці . 
Його мені вчора подарувала на ДН Оксанка)))
Такий кльоий!!! Я нарешті потримала його в руках! Та ще й маю свій наборчик)))
Руки аж зачухались,щоб щось сотворити з нього одразу.

А цю листівочку я зробила...тсс...сикрет...
на чоловічу схожа?
Для дуже близької мені людини.
Хотіла зробити просту та лаконічну,таку,що сама промовляла б за себе.
Мені ,здається ,вийшло.

А цей помічник мені приїхав з СП перед самим ДН.
Класна штука!Дуже помічна!
Я така рада,що придбала цього різака.
Ідеальні згини робить.І ріже папір,як масло.


....на свій ДН я дуже хотіла зробити подарунок собі коханій у вигляді фотосессії.
Ось одне фото ,поки що.
День був чудовий,хоч і холодний.
Я тішусь,як слоненятко.



Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

20 коментарів:

  1. Ого скільки всього!!!!!! Класно, що ти до нас повернулась! Мені особливо ця остання листівочка сподобалась! Дуже кльова!
    Вітаю з новим різаком! А я от ніяк гроші не виділю собі на різак, хоча треба...
    Фотка класна! буду чекати інших фоток!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ОГО!Та Валюш як багато,то багато))У мене завжди так.
      Мені остання також дуже "до душі"
      Різак-то моя мЯчта,скорше не різак,а біговщик.

      Видалити
  2. Листівки просто пахнуть весною. А фото супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))))ВЕСНА!Я сама відчуваю скрізь її запах.

      Видалити
  3. Краса! Дуже конвертик сподобався! А фото просто неймовірне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дяки,сонце)))Конвертик такий ніжний вийшов-самій подобається)))За фотку-окреме дякую!

      Видалити
  4. Наталь, вітаю, вітаю) Із Днем народження із шикарними покупками із подаруночками)
    Сімейна фотка суперова) Наче із фільму якогось, дуже гарно, але мало, давай хоч ще парочку)
    Листівки і конвертик суперові, видно що було шалене натхнення!Умнічка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Надюшка,ДЯкую,дякую!Нема більше фоток ще.Тож тільки в суботу була фотосессія,ще обробляє фотограф.
      так,вчора мене натхнення аж розпирало,особливо після отриманих подарунків,вітань)))

      Видалити
  5. Наталь, листівки всі красиві,весняні,чарівні:)))! Конверт дуже багатий та цікавий:),листівочка дуже насичена,справжня весна! Остання лаконічна:)))! Ну супер! Молодчинка:)))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лілічка,дякую тобі велике)))я б так хотіла,щоб мої листівки вам сподобались так само як і замовникам та тим кому даруватиму!

      Видалити
  6. ОГо!! прорвало ))) чудові листівки, кожна різна і несе в собі щось особливе ))
    і різак це дуже файна штука і дуже потрібна, хоча і з ним не завжди ріжу рівно )))
    а фотка наче картина намальована! Красота!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага,прорвало так прорвало))))Дякуючи подарункам)))
      Дякую,Оксанка!

      Видалити
  7. Наконц-то, Натуся, и я в блоггожизнь возвращаюсь)))
    Рада, что у тебя столько новостей. С прошедшим тебя!!!!!
    Мне безумно понравилась многоэлементность второй открытули!!!!!!!Просто в восторге от нее. Уверена, что ты будешь ходить на фитнесс и дальше)))Я тоже хожу в тренажерный зал и у нас есть дамы, которые 10 лет ходят)))
    Открытчка, которая мужская как бы, мне очень лаконичностью понравилась, но, честно, не поняла,почему там девочка...Может, это как-то символично?!
    Конвертик такой светлый и легкий!
    Но, что мне больше всего понравилось, это последняя фота!!!Классная идея с фотосессией)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо,Настюша)))Давай бум вместе возвращаться;))
      В мужской девочка символична,да)))Эт братику от сестрички,да ещё он и хрёстный моей доци)))
      Спасибки за тёплые слова)цёмки

      Видалити
  8. Натуськин,ку-ку!
    Требую продолжения банкета)))))Фоток с фотосессии!!!!!
    Поздравляю с резаком-полезная штука)Особенно,если режешь много)Надеюсь сменные лезвия ты сразу тоже купила?)

    По работам.Первая вообще идеальная)Все в ней нравится!!!
    Вторая...мммм...сложный принт на бумаге,который делает её самодостаточной..с такой(лично мне) тяжело работать и уж тем более украшать её как-то. Мне в глаза бросается довольно крупный цветок гардении..а шо с ним сделать-не наю((((Подумать надо...
    Третья-если бы девчушка была отштампована на другом листе бумаги и вырезана по периметру-открытка не стала бы менее лаконичной,но вот девчушка читалась бы лучше) На цветном принте бумаги оттиск немножко теряется(
    Всё на правах ИМХО,ты же знаешь)И если что- я на связи ты знаешь где)))
    цем-цем)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Викуська,привееет!!!Банкет будет-но потом))Терпения и мне не хватает....эх...
      Лезвия((((не купила(((надо было?....вот я...
      Про первую работу-ВАУ!
      Вторая открытуля-эт да!Но я как бамажку взяла-мне сразу закрутилась такая картинка.Эт ,типа,сад,а в саду столик,на котором чайок,который с подругой пить будем.Гардения-эт как-бы из садика один цветочек на стол "залазит"юНу,как-то так)))А птичка-эта,ну прям моя тренер,такая же лёгкая и воздушная,весёлая и красивая.
      Девочку на третьей.ТЫ права 100%.Передела.ю сегодня.Я поняла,что ты имеешь в виду.так действительно заиграет лучше.
      СПАСИБО!за имхо)))
      обнималки-целовалки

      Видалити
  9. Наталочко, вибач, що із запізненням, ВІТАЮ тебе з Днем народження!!! Всього тобі сонячного, теплого, і вашій родині миру, щастя, любові. Гарні листівки, фотосесія взагалі суперова! Хотілося б ще подивитися :))) Ну і якщо тобі сподобався твій подарунок собі - це фантастика!!! Так буде завжди! УРА!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Ще раз з Днем народження тебе, сонечко!!!! Листівки всі гарні, а з порадами Віки погоджуюсь=) Перша - оті пташечки то просто мега! А різак- то штука! В мене завжди туго було з вирізанням рівно - то він мене просто СПАСАЄ! І я чекаю решти фото=)

    ВідповістиВидалити
  11. Позитивный пост какой! Здорово!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова