Ось таке Родинне дерево зробили з сином.
Ну і трішки історії з цього приводу.
Мій син пішов в нову школу.Все б було непогано,але в цій школі цілком відверто підтримують те,що діти мають робити уроки разом з батьками-не самі.Мені данна методика не до душі,адже я вважю,що він сам має думати своєю головою,не дивлячись д\з це чи класна робота.
Йому в голову Я свій розум та вміння не вкладу,коли він буде не поруч.Тому попередні 4 роки уроки синочок робив сам-виключно сам.Помагала йому в плані пошуку матеріалу,чи перевірки,чи підказки,коли попросить.Не вважаю,що над дитиною потрібно стояти або,взагалі нонсенес,Як на мене,робити за нього якійсь предмет.
Це дерево вже третє.Чому?-спитаєте ви.Вчителька відверто каже,що він погано зробив,бо мама\тато не допомагали.Всі,хто приніс зроблені дерева з батьками,отримали найвищі оцінки.Він переробляв раз-намалював дерево трішки виразнішим та гарнішим,в міру своїх дитячих вмінь.Але його знов завернули(((
Мені здається,що по данному предмету не мали б оцінювати художнє оформлення дерева-тут є першочерговим завданням скласти родовід.Цю ділянку син виконав дуже добре,обдзвонюючи бабусів\дідусів він виглядав таким заклопотаним та дуже зацікавленим.
Невже,вчитель не розуміє,що він робить невірні акценти?
Обов"язково при нагоді запитаю вчителя.
А поки що,ми-таки зробили РАЗОМ дерево.
Буде милувати нам око,висючи на стіні на чільному місці.
Шкода тільки,що оцінку вже поставили...
Дякую,що завітали.
Рада вашим комментам.
Обіймаю )))
Деревво дуже класне і креативне! Ви молодці!
ВідповістиВидалитиІсторія про школу і оцінювання дуже засмутила((( Якось так прикро стало. Я теж вважаю, що діти мають робити домашні завдання самі, а батьки допомагати, коли в діток труднощі виникають. Що ж ті діти навчаться, якщо з самого початку їх не вчать самостійності?
Дякую,Олюсь))
ВидалитиТи б знала скільки таких історій вже є у мене...прикро і мені,що ті хто мав би вчити наших дітей добру та щирості,розуму та освічченості...роблять речі,за які так прикро та ніяково перед дітьми...Своїх діточок я виховую в руслі добропорядочності та чесності.Останьо ці критерії ідуть врозріз з оточенням(((нажаль...
Якби тільки справа була в самостійності...ех...
це якось ... дивно, як мінімум - заохочувати дітей робити д/з з батьками. Якось дуже вже дивно) Обов"язково скажи вчительці про своє ставлення до цього. А ви молодці! Дерево класнюче. І особливо цінним в ньому безперечно є те, що синулька САМ складав ланцюжок родинних відносин!
ВідповістиВидалитиЯ не впевнена,що вчителька взагалі почує мене,адже інша вчителька сама приходила на збори та висловила своє захоплення зошитами з природознавства тих дітей,з якими батьки разом його оформляли.Вже тоді,на першій зустрічі,мені стало ніяково.
ВидалитиДякую,Людочка)))Син-моє золотко))
ой, Ната, это называется гребём всех под одну гребёнку((((
ВідповістиВидалитисейчас в школах остро стоит вопрос НЕвоспитания детей родителями, вот они и решили придумать эдакое "совместное времяпрепровождение"....для тех деток, кто самостоятельно способен мыслить и делать уроки. данный подход может навредить....разговаривай с учителем, завучем, не оставляй на самотёк, а то сынуля будет просто в расстерянности....
Да-да,Ленусь,я замечаю такую тенденцию,что многие родители от своих детей просто "откупаются" дорогими подарками,репетиторами и т.п.
ВидалитиНо ты опять-таки права!Самостоятельно учившиеся дети так и должны делать далее-нельзя этого умения "душить"в них.Я вижу,что его уже такая ситуация вводит в ступор.Но мы об этом говорим и он чётко понимает,что его знания важнее,Чем оценка,которую ставят пусть и несправедливо заниженной.
Цілком з тобою погоджуюсь! Дитина має навчитись сама собі раду давати в житті. А батьки можуть підказати чи порадити.
ВідповістиВидалитиВ мене колись в школі теж був прикол, мені з музики ставили трійку і тільки із-за того що я негарно оформляла зошит з текстами до пісень. При тому що я вчилась в музичній школі і співала дуже добре, Але як я співаю, вчителя не обходило, оцінку ставив за зошит.
Ваше дерево дуже класне, гарно попрацювали :)
Вірунь,отожбо!!!
ВидалитиУ мене в школі були приколи також зі схожих причин.Але різниця в тому,що я була дуже "зубаста"і завжди мала що відповісти вчителю.А мій малий мовчить та дуже розстроюється.Я в його віці розуміла дуже добре,що вчителі також люди:і є такі хороші-хороші,а є такі,Які помиляються і не хочуть того визнавати,і є такі,які відверто вимагають хабарів ..і т.д.Він не розуміє того,а я ще не готова отак просто йому те все розповісти.
Дякую.З деревом вийшло все легко та просто,завдяки ассортименту інструментів))
Натусик, ну все...ты попала))Обычно в школах если пронюхают,что родители рукодельники-не слезут потом)Стенгазеты, классные уголки..и понеслась) Очень здорово получилось у тебя!
ВідповістиВидалити)))))))))Викусь,как залезут так и слезут-поверь;)
ВидалитиСпс)))Но получилось-у НАС!Сіна не обижайте,мадам;))
дійсно двна позиція вчителів.перший раз таке чую....батьки вже своє відівчились, смисл оцінювати їхню роботу??? навпаки потрібно заохочувати дітей думати робити, старатись САМИМ...я навіть згадую коли вчилась в пелагогічному, то і Ушнський і Макаренко завжди писали що влізати в процес навчання не варто, так гальмується розвиток...тому що дитина звикає що в усьому їй допомагають...навпаки підхтовхувати до самостійного правильного вибору...
ВідповістиВидалитидибілізм якийсь зараз в школах (((
ти обов"язково відстоюй свою позицію!
а так головне не оцінка, а знання які він отримав і його робота ;)
А дерево вийшло чудовим! Молодці!
дивна..дивна...багато дивного...живемо ж в такій державі-де дивному не дивуються так,Як дивуються нормальному ((( Багато такого,що мені б здавалось нормальним перекручується.Акценти ставляться на зовсім інші речі,ніж спраді навчання та розвиток дітей.
ВидалитиДибілілзм-ти права.А скільки ще всякого...я після нашої ПШ пірнула у той вир ДШ і жахаюсь!Коррупція,підлобузництво,несправедливість...все це присутнє і гіпертрофоване.Саме страшне,що я розумію,що це все і є малою моделлю навколішнього світу(((Ми живемо в ньому.Дітей готують до нього тут.І знаєш від чого саме більше мені зле?Від того,що мої думки все частіше схиляються до тієї,що моїй дитині це все на корристь-він вчиться жити в справжньому світі!
Я буду і надалі підтримувати в ньому бажання вчитись,вчитись самостійно,отримувати знання.Буду надалі вчити його людяності,правдолюбству,чесності ...І буду розказувати-таки йому,що в світі є люди злі,нечесні та всякі,але що кожній людині потрібно давати шанс,шанс показати що вона-таки непогана))
Дякую!Ми старались)
Такими своїми зауваженнями вчителька просто відбиває дітям бажання щось творити далі! Не всі народжуються з відмінним відчуттям кольору. А це діти!!!! Всі їхні творіння - це вже шедеври, з їх підходами, баченням і виконанням!
ВідповістиВидалитиВаше дерево суперове!! І я думаю що і перші 2 були ж такими! Знаючи Кіріла, він не може зробити погано))))
Так,Мар"ян!Відбиває-то правда.Я думаю,що в кожної людини(а що вже казати про дітей) є своя міра вміння.Вміння зобразити,показати щось.Дерево зобразити можна по різному,але суть від того не змінюється-воно залишається деревом.Я зберігаю малюнки сина від народження і до цих днів.Всі його малюнки є шедеврами-ти права.І не тому,що я мама бачу в них шедеври!А тому,що він через свої руки,олівцями чи фарбами зображав те,що відчував,що було в його уяві,його бачення світу.
ВидалитиДерева попередні були гарними,достатньо гарними для такого предмету,як історія)))Дякую!