четвер, 4 жовтня 2012 р.

до дня вчителя

Ще одну листівку зробила до Дня вчителя.
Строга та стримана. Дерево символізує Дерево знань,яке розростається тисячма гілочок та листочків-знань наших діточок.Я вважаю,що кожен вчитель має мати покликання до своєї обраної професії.Тому для мене ця професія є такою чистою,так би мовити,природньою. Це має бути щось стале та таке,з чого беруть приклад,на що можна опиратись по життю. У мене бли гарні вчителі...і не дуже...але кожен з них навчив мене чогось.Вони є назавжди в моїй пам"яті,як перші вчителя мого життя.Тому хочу ,щоб моєму синові попадались по житті тільки гарні вчителі.Вчителі від Бога.
Штамп-дерево,це моя давня МРІЯ,яка збулась нарешті)))Я його так люблю,що тепер буду скрізь викорристовувати)))





Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

3 коментарі:

  1. Яка вона в тебе вінтажно "графічна"чи що))))) класно))) А дерево на папері в клітинку то взагалі в яблучко!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))))))))Так-так,той папірчик там не даремно.А ще там є такі типу написи,ледь видні і на вершечку дерева напис англійською Light .Символічно вийшло)))...ще й випадково)))

      Видалити
  2. ))) Графікоманьячка ))) ото поперло )))
    чудовезна листівка!! ну от така спокійна виважена, серйозна....кльова )))
    а про вчителів...., згідна що нам тоді багато в житті чого дали вчителі...і шкода що зараз не всі так фанатично віддані своїй справі ...а від них залежить так багато в майбутньому житті діток...
    нехай нашим дітям попадаються тільки найкращі вчителі!!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова