четвер, 14 лютого 2013 р.

З Днем закоханних вас!

Привіт,дорогенькі)))
Як ви ? Святкуєте? Кохані були чемними та осипаали вас своєю увагою та сказали вам багато раз ЛЮБЛЮ?
Мій коханий у відрядженні,тому його подарунок чекав ще вчора.
Ця листівка для НЬОГО.
Він-найкращий! як є найкращими для кожного з нас наші кохані)))



А ще,в нашій сім"ї,за традицією,ми вітаємо мою мамочку в цей день)))Вона у мене Валентина.І ангел-охоронець їй попався найзакоханіший)))
Такого комплектика ми мамі подарували.В коробочці годинник на ланцюжку.Мма давно хотіла підвіску-стрілця,її знак зодіаку.
Листівка простенька,але від душі.



А це!!!!!
Поки я сьогодні ходила в перукарю,дітки сиділи вдома,та заповзялися зробити листівку бабусі.
Я дозволила корристуватись матеріалами.
І ось що вони заваяли))))
Фантазер -Кирил,гарно придумав.Мені подобається ідея із смужечками.





Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

1 коментар:

  1. Класно! Вітання і вам усім, і мамі. Дітки потихеньку пробираються до твоїх скарбів? :)))

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова