пʼятницю, 29 березня 2013 р.

Весна не за горами! Справжня,барвиста,ніжна та весела)))

Наталюська привезла мені набірчик бумаги Lemon Owl з висічками.
Ті метелики мені давно не давали спокою. І ось вчора ввечері народилась така ніжна весняна листівочка.
Як казала дівчина,що даруватиме листівку,призначена вона життєрадістній та веселій дівчині. Думаю,ця листівка їй підійде) Як ви гадаєте?
Використала фоновий штам -ноти Stampendous.Як він мені подобається!!!


Скористалась для натхнення чудовим скетчем від Яни)№14.
... надихають вони мене,як жодні скетчі до того не надихали))) 




Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

24 коментарі:

  1. Все хотят весну!!!!! Всем не терпится!!! открытка соответствующая!! очень красивая!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой,Ириш,когда я её вчера делала-надежда біла,что утром встану и будет ВЕСНА...а тут..за окном снова метёт(((Третья пятница-метёт!!!ААА!!!!
      Я её-весну красавицу-уже зазіваю как только могу!Цветі пересадила.Шторі сегодня постирала.Чё б ещё сделать,чтоб она поняла,зима єта,что тут ждут уже прихода ВЕСНЫ?!!!!

      Видалити
  2. Так,так весна вже відчувається))) навколо струмочки і не йдеш а пливеш))
    чудова листівочка з чудового паперу)))
    Вишукано і гарно ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой,Зірочко...відчувається)))))))де там пливеш....МЕТЕ ж ЗНОВ!!!
      ой...
      Дякую,сонце!

      Видалити
  3. Життєрадісна та весела дівчина вподобає листівку ;)
    Дуже сподобалася - нотки, метелик, кольорова гама...

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, де ж ті метелики і зелень і щоб душа співала? Забула пр нас весна..... Листівочка гарненька!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Весна не забула)))Вона он вдома всі квіти змушує квітнути,а гілочка,що принесена з вулиці як зеленіє))))Ти візьми весну додому;)))Скороооо!!!!

      Видалити
  5. Гарна листівка-мені подобається;-)І дуже сподобався твій штапик нотний!
    У нас на даний момент теж мете...знову...хоча,вчора було сонечко й сніг починав танути....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Людочко)))АГа,мело вчора не подитячому(( Зате завтра буде сонце,согодні вже розвиднюється,здається)))Не занепадати духом!!!

      Видалити
  6. гарна! і метелик чудовий який!

    ВідповістиВидалити
  7. Гарна листівка! Вона мені взагалі літо нагадала,а не весну:)). Така гялявинка,ти собі лежиш,метелик літає,і слухаєш спів пашок:)))! Якось так!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,Як кльово,що про літо тобі нагадалось)))Тішууусяяя)))Дякую!

      Видалити
  8. Да, бабочки бы не помешали и на улочке :)
    отличная открыточка :)

    ВідповістиВидалити
  9. Супер, Наташ! Така весняна листівочка!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Листівка дуже гарна! Напевно вона ВЕСНУ вже закликала і та вирішила, що вже пора прийти.... Так що ти МОЛОДЕЦЬ!!! Заходь до мене у блог, для тебе є естафета!http://rukodelnitha.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. яка гарна листівка, вона мені подобалась!! дуже гармонійно виглядають стразы.
    у мене теж скоро буде цей набор папіру, чекаю-не дочекаюся!

    ВідповістиВидалити
  12. Натали, я с тобой в лифте - выбрала эту открытку. Результат - у меня в блоге))

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова