четвер, 7 березня 2013 р.

Звіт про три ЧУДОВІ дні з Наталею Бумага Маракою))) День другий.

Другий день розпочався з смачних гарячих з пилу-жару млинчиків,що приготував мій коханий))
Млинчики скоро закінчились та на стільки розслабили мої мізки,що я їдучи на МК зовсім забула про килимок та фото для мініка....)))
Решта необхідного ми не забули. Наталя зібрала велику сумку та ще  пакет ,привезені із собою. Чесно,я б приїхала з трьома сумками,певне,адже речей Наталя майже не взяла.)))

Отже майстер клас розпочався.
Зібрались дівчата ( Оля ,Оксана,Марта,Олена,Валя,Марта,я) і завертілось,почалось творитись диво!
 Спершу ми вчились робити гарні клякси акварельками)



Потім вчились "дудлити",а по-простому-писати та малювати  всілякими закарлючками)


Вирізали фото потрібних розмірів)


Потім підбирали папірчик під фото )


Наше сонечко-Наташулька так нам сяяло))))


Потім ми папірчик підбирали до кожного розвороту) І рвемо-рвемо-рвемо папірчики!




Потім було "пшик-пшик")))
Ми вкривали наші теги-основи різнобарв"ям плям,бризг,клякс,потьоків від спреїв))



Краса?!


І тут ми пішли пити чай-каву,адже тежики мали підсохнути.
Стіл відпочиває від навали маньячок....


перекус...ням-ням


Збираємо альбомчики)


Любуємось)))


Перепльот для міцності)


Вибираємо прикрашалки -чіпіки)))


Сохнуть альбомчики напівготові,а дівчата чаклують над обкладинками.


І тут наш час закінчився...
Дівчата пообіцяли вдома все закінчити та похвалитись в блогах)))
 Опісля МК ми з Наталею забігли на штрудельочки.
Голод-не тьотка!
Які вони смачніііі.....мммм....


Хочу подякувати Наталочці за чудовезний майстер-клас!За позитив!За настрій!
Я на альбом після МК подивилась зовсім іншими очима!!!
Він такий складний,хоч і міні-міні)))
Такий багатошаровий та різнобарвний.
Мій альбомчик буде в наступному пості))Адже мастер-класилась я в неділю)))
Вже його закінчила вчора і ходжу з ним скрізь.Такий він теплий та сонячний вийшов...ммм..

Дякую студії, в приміщенні якої ми проводили МК Арт-студія Mamatu.!!!
Дівчата ви чудові,творчі та дуже кльові!


ДЯКУЮ усім,хто був на МК!!! Ви такі творчі красуньки)))
Щиро рада,що на МК були двійко немовлят))) Так чудово бачити,що дітки не є завадою для розвитку творчого потенціалу мамочок,а що вони ще більше спонукають до творчості!

Люблю такі зустрічі))





15 коментарів:

  1. Как у Вас уютненько и вкусненько!
    На фото узнала тебя, Оксанку, Валю, конечно же Наташу-Бумага-марака!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да-да,вкусненько))ПРиезжай во Львов-посмакуешь)))Рада,что узнаешь девчат.Надо расширять круг;)

      Видалити
  2. Молодці! Такі всі трудівниці:)),чекаєм ваших фантастичних робіт)),а твою зокрема:))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))Трудівниці-так-так))Тільки я лінтюх нічо не робила того дня)))
      ПОкажу завтра в пості свій мінічек.Він такий класний)))

      Видалити
  3. Ми з Мартином дякуємо за гарно проведений час)))))) Особливо класно пшики виглядають)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо вам,що склали компанію)))Мартин дуже талановитий;)Чемно мамі помагав)

      Видалити
  4. Супер-звіт! Дякую! І суперовий МК був! А я свій альбомчик зібрала докупи, розклала фотки і майже до кожної сторінки придумала підписи! Ще зовсім трішки і буде готовий! Чекаю на твій - цікаво, що ж у тебе вийшло!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюньчик,так радісно тебе бачити)))Чекаю з превеликим нетерпінням.щоб твій мінічек побачити!Дякую за гарний настрій,що був разом з тобою на МК!

      Видалити
  5. Які фото, як я шкодую , що не змогла прийти, ті соплі-кашлі не дають дихнути дотепер)) Але, думаю ще якось посидимо)) Чудова компанія зібралась, а основне весела, бо знаю добре тих хохотульок моїх коханих))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дяки,Мап"ясику))Дуже шкода,що хворієте...Вичухуйтесь вже!(правда,ми самі не вилазимо...)ПОсидіти тре!Обов"язково!Скучила)

      Видалити
  6. Класно! Ще й з дітками... Буду до всіх ходити і роздивлятися:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка,ходи-ходи;)А ще-до Львова приїзди!Еа МК!Як тобі?Приїдеш?;)

      Видалити
  7. С большим удовольствием поглазела на вас) Спасибо, Наташик за отчеты!

    ВідповістиВидалити
  8. Хочу ще посиденьок, можна і просто як у ту п`ятницю, моїм малюкам вже краще, сподіваюсь найближчим часом одужають!
    А як нарахунок прийти до мене поштампувати? В мене в мене велике поповнення колекції штампів ;)

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова