четвер, 7 березня 2013 р.

Мінічек))

Теплі спогади та гарні світлини залишились про позаминулорічний відпочинок на морі.
Давно хотілось ці спогади оформити в альбом.
Майстер-клас з виготовлення міні-альбома фристайлового став якраз у нагоді)

Літечко вже не за горами))  Переглядаючи цей мінік ставатиме тепліше на душі.

Мій міні-альбом вийшов таким)
Обкладинка,де зображені дві мої мавпочки)) Вони найближчі друзі.
 Хочу,щоб так залишалось на все життя!











А у нас вперше зацвів Різдвяник!
Гілочку колись привезла від родичів з Белорусії. Це був далекий 2004 рік....
І ось-вперше!-він зацвів!
Ми цього року збираємось навідатись туди до родичів.
Певне,це знак))) 













Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

22 коментарі:

  1. Дуже класний альбом!!! Такий яскравий, я розглянула всі детальки! І фото чудесні! Бажаю тобі здійснення ваших мрій і планів)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,сонце!!!Детальки не вражаючі,але від серця)))Ще раз,дякую!

      Видалити
    2. Ну це найголовніше в творчості!!! Все одно результат мені дууууже сподобався)))

      Видалити
  2. Класний альбомчик!!! Насичений!!!!! Молодець))) А я свій ще не закінчувала))) Працюю над іншим)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дяки)))Я тільки таким його бачила))Для мене мінік фристайловий тільки таким бачився)От 30х30 фристайл мені уявляється ніжним та прозорим))хм..треба спробувати)))Закінчуй,Мартусь-і показуй чимдужче!Так вже нетерпиться усі завершеі мінічки побачити!!Цікаво ж))

      Видалити
  3. Гарно попрацювала! І фотки файне3ні. Ох, літечка 3ахотілося)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!!Так,я літо заманюю!Ось і ти поглянула сюди-і воно скорше прийде;)

      Видалити
  4. Кльовезний мінік!!!! насичений і яскравий!!
    нехай такі мініки будуть як мінімум по одному щоліта ;0 я ма на увазі з такими спогадами )))
    зі святом весни ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))І тебе із святом!Кожне літо несе стільки позитиву,що жодних мініків не стане)))))Чого тільки вартує мій літній "подаруночок".

      Видалити
  5. Класнющий! Такий яскравий і теплий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дяки))На противагу твому гарнющому-мвц-таки яскравий))Але твій має бути неперевершеним по-свому!!!Чекаю,щоб побачити!

      Видалити
  6. Наташенька, с праздником! Миник чудесный! Семейство великолепно! Спасибо, что похвасталась) А наш цветок может и пару раз в год зацвести...даже летом..странный он у нас такой))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибоччки,Сашунька!Да-да,я б хвасталась всем и всегда)))если б могла...)))Спасибо))Расхвалила нам тут...щаззз покраснеем)))А мой мо и будет цвести часто,просто впервіе вот зацв'л.Может "попр'т"его теперь?Держи кулачки))

      Видалити
  7. Класний мінік в тебе вийшов! Так цікаво, в тебе практична весь папір той же, що і в мене, просто деякий іншим боком (в цьому наші смаки співпали ;)), але в тебе альбом зовсім інший вийшов. Дуже мені сподобався твій дудлінг! Шкода, що тільки 6 розворотів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валюшка,а я ще коли біля твого мініка чатувала,собі придумала,що хочу такого))))Так що я тебе ліфтила))Отака я...кака...)))Мені дуже цей папірчик припав до душі.Тепер хо купити набір і зробити діткам щось з нього)))Так,розворотів тільки 6...і то ми не встигли(((не такий він вже і простий,той мінічек))

      Видалити
    2. ;))))), тепер все зрозуміло ;), я також тепер хочу такий папірчик обидва набори! Тільки тепер залишилось назбирати гроші і щоб до того часу папір був ;0, бо того з квіточками я вже не бачу в скрап-лавці :(

      Видалити
  8. Клас! Справді, такий теплий і насичений мінік :)

    ВідповістиВидалити
  9. Наташааааа, круть!
    Молодечик :)
    Так мне всегда смотреть нравится на итоги :))))))и знать, что я тут даже немного причастна :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пасииибки)))Всё тебе благодаря)))Причастна-причастна!

      Видалити
  10. я прийшла ще раз подивитися на твій мінік. Він просто супер!!! ну ще наберусь трошки натхнення - і дороблю свій...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. привіт-привіт))Заходь частіше!Чекаю з нетерпінням на твій мінічек)

      Видалити

ваші добрі слова