четвер, 18 квітня 2013 р.

З весною вас!

Привіт доорогенькі!
Ось нарешті і прийшла така довгоочікувана весна)))
Все менше часу ми проводимо вдома,насолоджуючись теплом,сонцем,свіжим повітрям...
Не скажу,що зовсім не сідаю за робочий стіл,але творити стала значно менше в цей час.
Але,вже як "дориваюсь"...ммм..то  таке враження,що як голодна-хочетьсся ще і ще щось зробити,використати матеріали ті що залежались. У мене на столі декілька розпочатих проектів(як,зрештою,і часто буває в мене). Останьо багато чого не знимкувала,бо було похмуро.
Та й фотоапарат мене дратує...от би новеьнкого-гарненького-розумненького...ех...
А ще хочу дуже машинку БігШотика. Ось,думаю,що мені може на ДН повезе хоч з чимсь з того списку...
А поки покажу вам листівочку. Ось така вона вийшла)) З нового папірчику Simple Stories,купленого у Вікулі. Хлопчику на ДН.
Вона,ця листівка,розповідає про те,що життя-океан,що воно чудове,різнобарвне,а корабель(тут уособлює ніби іменинника) в тому житті вільний та на крилах долі пливе у майбуття,стрічаючи на шляху лише попутний вітер.


Взагалі,цей місяць у нас багатий на ДН)))Багато діток друзів народились в ці дні.МОї два братика-також квітневі.Я народжена в квітні)))Люблю квітень!Такий квітковий та веселий))

І ще,вибачте,що не заглядаю останьо і не коментую.Життя настільки зараз вирує,що просто не маю коли сісти та спокійненько в задоволення поблукати улюбленими блогами.Шкода,але що поробиш.Часто ввімкну комп і побігла.Бува,що комп добу ввімкнено.Зараз  маю багато клопотів з дітками.І приємних і не дуже.Але ми стараємось тримати все під контролем та допомагати їм вирости гідними та розумними.Росте мій синочок і проблеми разом з ним(не тільки проблеми...є і багато хорошого,просто неочікувано скоро настав той перехідний вік..).Донечка стала така цікава. Воджу її на заняття всілякі.
Почала я трішки працювати.Тож,життя рухається!І ми разом з ним)))А як же ж інакше))

Сподіваюсь у вас все добре! Заходьте.Пишіть.Дзвоніть.Рада вас чути та бачити)))
Ваша Наталі.







5 коментарів:

  1. І тебе з весною! Думаю, зараз майже всі так - прокинулись і побігли, застібаючи гудзики на ходу :))))Гарних вам клопотів, цікавих занять, веселих святкувань - вони існують для того, щоб розказати і дати зрозуміти імениннику, який він чудовий і як його всі люблять! От такого вам бажаю. До зустрічей!
    Большому кораблю - большое плаванье :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,Олюська за всы побажання!Гарноъ тобы весни)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна і цікава листівочка!!!
    "маленькі діти -маленькі проблеми,великі діти -великі проблеми"- так завжди моя бабця говорить))))впевнена вс у Вас наладиться!!!

    ВідповістиВидалити
  4. бачу ти вже во всю скотчами прикрашаєш, класно, треба і мені пробувати, а то я все ніяк не наважусь ;)
    памёятаю себе в підлітковому віці, цікавий та хороший вік, а так як ви непогані батьки, то думаю, сину буде легко через нього пройти ;)

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова