неділю, 28 квітня 2013 р.

Закінчується квітень...

Так-так,сумно від того,що квітень пролетів вже , майже...
Я обожнюю цей місяць. Цю пору року. Все,що відбувається в ці дні.
Народились братики і я в квітні. В друзів дітки народились в квітні.
Все квітне.
Краса!!!


Відсвяткували ми вже всі дні народження.
Середнього братика,молодшого і мій.
Цей міні-альбом-листівку я робила на ювілей мого братика наймолодшого.
Не віриться-ще недавно він катався в мене на спині,як на конику,ще недавно ми бавились разом в дитячій та цупили в мами з заначки згущьонку....)))



В нашому житті багато чого було цікавого та хорошого.Скільки ще попереду!!!
Люблю його.Люблю його вдачу.Він у мене най-на-кращий.


Ноги гудуть пісял каблуків та гарнющого святкування ювілею))))))
Гарно було....і швидко минуло...

************************************

Гарний мені подарунок до ДН,на додачу до усіх)))))

**********************************

...а надарували мені...мммм...
Я тепер маю ФОТІК!!!Так мною бажаний,так омріянний!!!
І ще чекаю посилочку з БігШотіком))))) Ви ж мене розумієте-скрапманьчечки мої дорогенькі*)

**********************************

Не забувайте заглянути до мене і записатись на цукерочку,ось тут)))))


Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))


5 коментарів:

  1. такі теплі спогади дитинства) я теж обожнюю свого братика) Так що прийми мої запізнілі вітання з вашими родинними святами, з чудовим подарунком (теж про таке мрію)) і з очікуваним - теж!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Людочка)))
      Так-Так,спогади-то наше все)))

      Видалити
  2. Так класно читати спогади)))))
    Листівочка класна і оригінальна!!!!

    І вітаю з гарним і корисним подаруночком)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іванко,дякую ,сонечко))
      Я спогадами можу заповнити цілий окремий блог.Соже то вже почати писати)))ггг меммммуаррри))))

      Видалити
  3. Наталя, листівочка просто супер, дуже оригінальна!
    Фотік в подарунок - це просто ВАУ! Вітаю!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова