пʼятницю, 19 квітня 2013 р.

Питаннячка

Естафета з запитаннями ще блукає блогами.І я маю ще три питаннячка від Оленки-Паперовий світ.Дякую тобі, сонечко, за твою увагу до моєї персони, в тому числі)))Приємно)))

1. Де ви зберігаєте свої скрпазапаси?
Я маю свій скраповий куток.Тут пости тому присвячені-з часу написання мало що змінилось,тільки пару папірців новвих,чорнилок,штампиків,тощо...)))
Люблю свій куток безмежно!Хочу дещо вдосконалити,купивши коробочок нових,а так він мене цілком влаштовує поки що.

2. Який стиль в скрапі вам найбліьше імпонує?
Я люблю все в скрапі,так як і взагалі в мистецтві та в житті.Любий стиль.Головне,щоб в роботі було щось таке,що мені до душі,що "чіпляє".

3.Чи любите робити подарунки іншим скрапмайстриням і просто знайомим?
Люблю.Однозначно!Завжд роблю із задоволенням.Можливо не так часто,як хотілося б.І не в такому обсязі,як душа бажала б.

Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

1 коментар:

  1. Дякую за відповіді! О, ми ще тоді не були знайомі - це так класно мати свій куточок і там творчо відпочивати від буденних справ!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова