пʼятниця, 24 травня 2013 р.

Привітики!


Давно мене не було...Вибачте. Зовсім блоги "закинула"..весна ж...та й уже і літо було...)))

От сьогодні дощик зарядив,то і часу вдома більше буду .
Хоча!Сьогодні пів дня були в школі-в сина останній дзвоник пролунав))) Ось позаду і 5-й клас. Якось незвично,що синочок вже старшокласник,що вже такий дорослий та самостійності вчиться.Вже й канікули в нього,табори та цікаві пригоди чекають на нього.

А я хочу показати вам листіівочки.З однією з них прийматиму участь в завданні від ЯниЛистівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #16

А ця листівка також гарнюща,просто фото не передає її фактури...Вся листівочка глоссі залита,тож блищить,але матово,бо я потім ще матовим лаком помазюкала

Ось за таким гарнюнім скетчем зробились дистівочки))Читається?



В листівці використала наступні матеріали: папір Spring Feast, 15х15см, паста-кракелюр, трафарет TCW, вирубки квітів дирокол Марти Стюарт , штамп, чернило Memento, об"ємний контур, глоссі-акцент .



Робила їх разом і довго думала,яку з низ на ЗД відправляти,а яку залишити на додавання в лінки.Мені більше подобається та,що в ЗД))))


Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

16 коментарів:

  1. таке класне деревце!
    а як воно зроблене?

    ВідповістиВидалити
  2. але класнючі обидві! Ті деревка просто щось! і дівчатка на деревці такі милі

    ВідповістиВидалити
  3. Аааа - крутееееезні обидві! Такі рельєфні, об'ємні, живі! Кльооові!

    ВідповістиВидалити
  4. обидві просто пречудові!

    ВідповістиВидалити
  5. ОБИДВІ НАДЗВИЧАЙНІ!ДУЖЕ МИЛО ТА НІЖНО:))!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарнюние) Первая вообще прелесть как тысячи звездочек стразики)

    ВідповістиВидалити
  7. класні листівочки! такі цікаві, не стандартні в хорошому розумінні цього слова! мені сподобались! молодець!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибі вам дівчатка!))Приємно вас читати та бачити тут)))
    А робити деревце зовсім нескладно-маска+паста\кракелюр-і деревце готове!Я дуже люблю ту пасту.

    ВідповістиВидалити
  9. страшенно подобається мені друга листівка! хоч вона і рожева, не можу погляд від неї відірвати ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ДЯкую!Мені вона також дуууже до душі)

      Видалити
  10. Неймовірні листівки!Обидві дуже гарні!

    ВідповістиВидалити
  11. Деревца какие красивущие,очень стильно!!! Просто нет слов!

    ВідповістиВидалити
  12. Наталь, чудові листівки! Якісь такі повітряні і ніжні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ага))У мене "слабкість" до дерев та гілчок.І в скрапі ,і в мистецтві-все що має гілочки-для мене ЧУДОВЕ!Тому ті гілочки та дерева у мене получаються і получаються ніжні)))
      Дяку))

      Видалити

ваші добрі слова