неділю, 27 жовтня 2013 р.

А я до вас із красотою!

Знаєте,якось мені прийшло в голову,що час готуватись до прикрашання ялинки та робити новорічні прикраси час починати вже.Та й не дивно,адже ми з дітками завжди в цей час (а саме під час осінніх канікул синочка)  робимо приготування до зимових свят.Це ви можете побачити,переглянувши мій блог за всі минулі роки цього періоду)))
Я собі сіла та  пригадала,чого мені хотілось зробити минулого року такого,чого я не встигла чи побачила згодом та подумала собі обов"язково зробити наступного року. Так от ,минулого року,я дуже хотіла б мати прикрасу,яка б символізувала рік ,що надходить за китайським календарем.
І цього року це буде рік Коника))) Я так люблю цих тварин!!! Вони надзвичайні!Граціозні,красиві,витончені та одночасно такі сильні та гордовиті.
Я минулого року робила декупажні іграшки на ялинку-і скажу вам,мені дуже сподобався процес виготовлення та й сам результат дуже і дуже мене потішив))
Отже,я стала шукати заготовки - коників,щоб їх купити та декорувати.Нажаль,нічого не знайшовши  в неті (чи на радість)))),я звернулась по допомогу до дівчаток\чіповиробників. Першою відгукнулась Мар"янка Грушечка та її Скрап студія з любов"ю!!!
Вона мені зробила чууудових коників,яких я одразу задекорувала. Ледь себе стримала,щоб не попацькати їх усіх одразу,але залишила-таки парочку для ще однієї важливої справи,якою похвалюсь вам невдовзі , сподіваюсь)) А друга-так-так! Це Наталочка Бумага Марака. Її коники ще лежать та чекають на прикрашання. Вони не менш чудові,ніж Мар"янчині,але зовсім в іншому стилі. Побачите скоро. Я їх вже придумала ,як зроблю)))

Полюбуйтесь,які чудові коники будуть прикрашати тепер мою ( і не тільки ) ялинку . До них я робила одразу й тежики,на звороті яких буду писати побажання ,яке просто мусить здійснитись,бо буде загадане в новорічну ніч)))
Тут коник помальований акриловою фарбою та проштампований. Потім я його в декілька шарів вкрила лаком,затонувала по краєчку та прикрасила гілочкою ягідок казкових.
 Штамп  та ангелик-чіпборд на тезі також від Скрап студії з Любов"ю

Цей коник помальований акрилкою та задекупажений . Покривала лаком в багато шарів та затонувала трішечки.
На тежику ангелочок (помалювала білою фарбою,покрила глосі та посипала білою пудрою від ТХ) та штамп від Скрап студії з любов"ю 

А цей коник зовсім інший,але він мені такий милий. Хотіла б сказати,що самий любий мому серцю,але не можу,бо ті коники також мені кожен самий -самий))))
Помалювала акриловою червоною фарбою,потім лак-кракелюрний,і поверх білою фарбою. Потріскала фарба і вийшло просто неймовірно! По верху помалювала декілька шарів звчайним лаком для міцьності,адже ті коники,сподіваюсь, не один рік радуватимуть святкові ялинки своєю присутністю. На шиї в коника та на тежику по ягідці "замерзлій". Вони такі "смачні",ті ягідки,що так і хочеться їх "хрумнути"))))

 Ну,любуйтесь і кажіть,як вам моя ідея з кониками?! Я так ними тішусь,як ...не пам"ятаю тієї приказки (хтось там цвяшком)))) Хочу робити їх ще і ще!






Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

15 коментарів:

  1. Надзвичайна прикраса - символ нового року. Теж таку хочу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))Роби собі акож-ти зможеш ще краще,впевнена!;)

      Видалити
  2. ідея суперова! коні пречудові!))) і тежики не зайві, ти оце, відчуваю, введеш нову моду))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка,ага))Тепер ялинки будуть з символами та тегами з вітаннями))))Дякую!

      Видалити
  3. Коники гарні,мені найбільше сподобався -в сніжинки! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дяки*) Так,в сніжинки то саме той коник,з якого "все починалось" і вживу і в моїй уяві))))

      Видалити
  4. Наталка, я вже обзаздрилася вся:)))) Слюна капає на клавіатуру, теж хочу таке робити:)))) Суперові коники!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ну растревожила души любителей лошадок! Уверенна, что любителей этих стало еще больше) Наташа, классно так получилось!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сашулька,спасибки)))Ті ж знаешь,как я об них мечтала и как всё задумівалось?))Спасибки))

      Видалити
  6. які чудові коники!!! особливо сподобався.... еее.... кожен!!!!!
    ідея - супер! виконання - супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Натусь,дякую))хитрулька-всі сподобались їй;))

      Видалити
  7. Наталь, ну ти і Розумничка!))) Коняки просто пісня))) І я теееееж коників собі хочу! І ангеликів теж.... Все, пішла душити свого хоияка....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хомяка душити не тре))))))Ти його підгодуй трііііішечки))))Дякую! Я ангеликів хочу теж!

      Видалити

ваші добрі слова