неділю, 10 листопада 2013 р.

Вчора

Вчора відбувся мій МК з виготовлення прикрас на ялинку-таких от коників)) Це одна з учасниць майстер-класу-Анічка.Правда гарні вийшли в неї коники-символи наступного року?)) Шкода,але я не сфотографувала решту готових коників...
А відбувалося це дійство в Аґрафочці.Було дуже приємно всіх бачити))) Четверо дорослих та двоє діток пішли з парочкою скакунів додому. Сподіваюсь всі пішли задоволені та ще не раз навідуватимуться в Аґрафку на цікаві різнопланові майстер-класи))

Дякую вам за гарний день! Дякую Аґрафці за таку можливість!


А оформляли ми коників від Скрап-студії"З любов"Ю" та Бумаги-Мараки.


Завдяки моїм анонсам в фейсбуці та тому,що мої друзі лайали ці анонси-вчора сталась одна приємна річ)))))))))Я просто неймовірно щаслива,що так сталось і моє життя зараз засяяло)))

Після МК я з родиною поспішали.адже нас було запрошено  на показ мод.))
Були ми вчора на показі мод! Сказати,що ми в захваті-нічого не сказати))) Дуже гарне вбрання,чудова організація і феєричне шоу. Особливе це дійство ще й тим,що ми горді тим,що дизайнер цього одягу СОфі-Марія Сєдова-однокласниця нашого Кіріла))))))) Дууууже талановита дівчинка! Бажаємо успіху в подальшому та багато натхнення їй та її чудовим батькам!
Ми отримали купу задоволення від перегляду шоу.Усмішка і досі від побаченого)



А ввечері ми святкували 5 річницю шлюбу мого братика-це "дерев"яне весілля" і дарувати треба вироби з дерева .
Ось таке слово мені вирізала Мар"янка-Грушечка і таке панно я їм зробила вже давніше.


Насиченний був день вчора! Люблю такі деньочки.Шкода,що так швидко минають вони...і парадокс-чому все хороше от так завжди на купу?!!)))



Дякую,що завітали. Рада вашим комментам
Обіймаю )))

13 коментарів:

  1. оо, яке дійство гарне ви відвідали! рада, що ти набралась море позитивних емоцій!
    жалію, що не могла відвідати твій мк((( може наступного разу?:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Натусь,егеж,набрались))))ДЯки!Давай,наступного разу приходь)))А мо вже сама МК проведеш?;))

      Видалити
  2. !Коники просто чудові. І вихідні у вас справді насичені - море приємних вражень - ось заряд на весь наступний тиждень!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насичені-насичені)))Дякую! Зарядилась,але батарейка не працює-бо я все ще хворенька,на укольчиках(((хник-хник((

      Видалити
  3. Рада за тебе! Молодчинка,що провела Мк,видно,що дівчинка задоволена:))! Хай таких насичених,цікавих та щасливих днів у тебе та в твоєї родини буде по більше:))!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Лілюсь,що радієш разом зі мною)))Задоволена...хм...не знаю...я не задоволена трішки,що не вдалось їм кракелюрчик(((

      Видалити
  4. скільки всього кльовезного! і МК, і показ (це ж треба - така молода дизайнерка)), і родинне свято) От би так частіше, скажи?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага!От би частіше таких позитивних подій))))І розтягнутіше в часі...або ні!Якщо розтягнутіше,то,ппевне,не так гостро відчувається ОТЕ ЩАСТЯ!Я в той день почувала себе дууууже гармонійно)))Дякую!!

      Видалити
  5. забігала в магазин в той день, краєм ока бачила ваш мк, гудіння фена, дитячі теревені - так у вас було весело ))) шкода що у мене не складалось, я б з превеликою радістю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой,як приємно)))))))))))Я люблю ваші роботи роздивлятись-все соромилась комментувати))Шкода,що не підійшли до мене в Аґрафці-була б рада познайомтиись)))Весело у нас була,ага)))Приходьте!

      Видалити
  6. Наталь, ну вітаю тебе,звичайно, з МК. Молодець! І стільки всього за один день)))) Наш пострел везде поспел;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,сонечко!День був ,як тиждень)))
      п.с.організуємо скрап-зустріч?ти як?

      Видалити

ваші добрі слова