вівторок, 12 листопада 2013 р.

Квіткова галявина

Привіт-привіт!
Ви приймаєте участь в завданні В ліфті з сусідом - Поверх 4 ? Нє? Так чого ви чекаєте! Ґайда до нас кататись поверхами!)))Так захоплююче. Знайомимось з дівчатками та їх блогами та ще й ліфтимо роботи,які припали до душі))

Ось сьогодні я їду поруч в ліфті з Олею та надихнувшись її ось цією гарнющою листівочкою
,я зробила свою квітчасту.Як вам?


А випробовувала я свій новенький ножичок від ТХ. Кльооовий! А заробила я його собі провівши МК в Аґрафці в суботу)))...от такі - то "пироги".Тут і папочка моя новенька і ще один ножик (правда сховався,майже не видно).І чіпи від скрап-студії "З любов"ю".
Любуюсь)) Тільки ось,щось останьо не виходять мені фото гарно((((Чому-не пойму...







Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

8 коментарів:

  1. яка полянка класнюча!
    ножик бомба) за один раз стільки квіток))) вітаю з обновками)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Той ножик мені сниться тепер))З новими і новими квітами...)))Дякую!

      Видалити
  2. в стрічці новин побачила, думала фоторамка)) полянка бомбезна! я теж незадоволена якістю своїх фоток. То блогер спотворює

    ВідповістиВидалити
  3. Класнюча листівка. Стільки квітів. Весна, весна!!! Теж спочатку думала,що то рамочка. От як класно,провела МК, отримала купу задоволення, то ще й на ножечок заробила. Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з обновками:). Чи то ще не один ножичок буде :)))) А фото - не сип сіль на рану, для мене - прьлема № 1. Ніяк не виходить те, що хочу :(

    ВідповістиВидалити
  5. ООО у вас там что зелено так, я смотрю задний план!!!
    Открытки такие цветочные!! такие красивые!!! Просто чудо!!!

    ВідповістиВидалити
  6. от ніколи не бачу потупнціалу в запакованому ножі, допоки мене не ткнуть носом в приклад використання.
    Квіточки просто шикарні, і така гарна клумба получилась, просто супер!

    ВідповістиВидалити
  7. Наташ, только увидела этот лифтинг)) очень радостная и цветущая открыточка получилась, весной запахло в декабре))) первый раз меня лифтили, и лифтиинг удался на все сто!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова