четвер, 28 листопада 2013 р.

Новорічні та хваст))



Привіт))У мене іде повним ходом підготовка до свят.
Листівки народжуються одна за одною,навіть не знаю чи встигну зробити все задумане і чи встигну всім подарувати листівки.Чоловік попросив парочку зробити . Кожного дня згадую куди ще хотіла надіслати листівочку))...
так що...до роботи!
Таку листівку хотіла ще минулого року зробити,але не було підходящого фону для втілення такої задумки.Нажаль,такого листа купила тільки одного...треба знов навідатись в скрап-магазинчики Львова і докупити,може ще є в наявності.
І ця листівка ще минулого року задумувалась))Тільки тоді не вистарчалочогось...не було тоді ще в мене  тих завитків))) Тепер картинка склалась! Сніговичок мчить по сугробах,несучи із собою святковий настрій)))


І хвастаюсь.
Я нещодавно знайшла чудовий магазинчик із біжутерією.І тепер я там "пропала"...

Накупила купу собі,на подарнки і все ще не зупинюсь ніяк)))Як давно я мріяла про такі халявні ціни та таку саме біжутерію! Я не люблю золота та всіляких "пантових"прикрас.Тут є якраз таке,як я люблю))
Ділюсь ссилкою-може якраз ви собі щось знайдете до душі)))
Сама більша моя радість-ось цей браслетик))Я студенткою дуже любила носити купу фєнічок та браслетів,які робила переважно сама.І цей браслетик нагадав мені про мої студ.роки)))

Ага-ага-це годинничок)))




І скраповий тренд-пір"ячко!!!
Кльове,правда ж!




\




Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

4 коментарі:

  1. листівки суперові! особливо друга припала до душі!
    магазинчик файний))) а скільки краси ти накупила! сподобались усі твої нові прикраси ))

    ВідповістиВидалити
  2. Красиві листівочки! Вже так снігу хочеться і морозця легенького:)). А покупочки дуже кльові,для нас дівчат таких дрібничок мало ніколи не буде:))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже милі,теплі,цікаві листівочки:)
    Вітаю з вдалими покупочками!Як я люблю такі штуки різні!!!)))))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую,дівчатка!!!Сподіваюсь мій хваст вам став в нагоді;)))

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова