вівторок, 1 березня 2011 р.

Сьогодні ДУЖЕ гарний день!!!Подаруночок моїй першій ПІФочці

Цей день-продовження тиждня,що розпочався-ХОРОШОГО ПОЗИТИВНОГО тиждня!!!
Я сьогодні віддала свій подаруночок своїй першій ПІФочці.Їй сподобалось.Вона вже похвалилась.Чому я тішусь безмежно!!!Я так старалась.Так переживала....

Отже -це мій подаруночок і з ним хочу прийняти участь в скетчі

Задание №9. Кружево, штамп и книга.

 а ще там поїхав подаруночок у вигляді такого манюсенького записничка з побажаннями....він більше присвячений святу,що наближається-8 березня...я коли взяла в руки  основу,то одразу про Зірочку подумала






13 коментарів:

  1. так-так, я вже бачила!!! кльовезна коробка, дуже гарно зроблена, зі смаком!
    бажаю успіху в конкурсі!

    ВідповістиВидалити
  2. Оооо! Яка цікава робота , щось новеньке !Молодець !

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,дівчата!!!
    Мені головне,що сподобався подаруночок моїй ПІФфочці!!!
    ...а конкурс....я не для нього робила...А ДЛЯ ОКСАНКИ!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. ДЯкую що поділилась зі мною своїм позитивом!!!! ДЯКУЮ ЗА ПОДАРУНОК!!!!!
    ВІН - НЕЙМОВІРНИЙ!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Красотіща то какая !!!! Всім коробкам коробка ! І записничок симпатичний ;)

    ВідповістиВидалити
  6. ВАУУУ! Красота!!! Коробка шик!

    ВідповістиВидалити
  7. oh my goodness, I luv this..the photo is amazing and your project is wow....great job...have a super week!

    enjoy *~*

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже все класне, а коробка взагалі відпад!!!!
    Впізнала штамп від Паперманія

    ВідповістиВидалити
  9. Коробочка - ВАУ! Хотілось би побачити її вдиву - якщо вона ще й міцна - їй просто ціни немає!
    А записник роздивлялася уже в збільшенні - це взагалі окрема розмова :). Ну поперше я бачу такий вперше і мені цікаво - основа готова - чи самообна? А напис "Для ЗІРКИ від СЕРЦЯ" - мене взагалі вбив наповал! Супер! Валяюсь під столом :).

    ВідповістиВидалити
  10. Тань, я від себе скажу :) коробка міцна, навіть дуже міцна, вона з цупкого картону.
    А записник суперовий і напис ти трошки не правильно зрозуміла ))))
    Для Зірочки (тобто для мене) з любов"ю )))))

    ВідповістиВидалити
  11. Красивая работа! Спасибо за участие в задании от "Подари кусочек счастья" и удачи!

    ВідповістиВидалити
  12. Ага точно как мой! Здорово ты сделала! Я думаю Оксана пользуется им по полной программе!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Анонім11.04.13, 01:33

    Ιt's the best time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or tips. Maybe you can write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    my blog post - Property for Sale

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова