четвер, 3 березня 2011 р.

Мастер - класс для журналу "Мамин клуб".Коробочка-сюрприз до Паски.

Нещодавно я мала можливість відзняти з професійним фотографом МК для одного журналу.Цей МК буде надруковано в квітні.То ж фото самого друку покажу пізніше,а поки покажу, як у нас вийшло.
Мені було задано тематику-ПАСКА.
Я підготувала листівки у вигляді яєчок,які раніше вже показувала.І підготувала цю коробочку-сюрприз.Коли ми з редактором-Галею затвердили ,що саме піде в МК(листівка чи корібочка),то я і виставила в блозі яєчка-листівки.
Цей МК розрахований на те ,щоб виріб по ньому було під силу діткам.
Я давно хотіла такого плану щось зробити,адже одного дня побачила на теренах нету Зайчика і Ціплятка зроблених з яєчної шкаролупи.
Але,захопившись СКРАПОМ,я вирішила поєднати смішну тваринку і щось скрапове.
Тож вийшло щось таке.


















15 коментарів:

  1. дуже гарно, молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Супер. Хочу теж таке миленьке курчатко ;-) А для якого журналу ця краса?

    ВідповістиВидалити
  3. Супер!!!!! а вживу те курчатко ще класніше!!!!
    рада за тебе!!! нехай ця фотосесія буде початком багатьох ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Крууууууууууто! Ти просто молодчинка!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Классс ! Наталь, так просто і оригінально !!!

    ВідповістиВидалити
  6. Такі смішнючо-класнючі курчата! А те що в коробочках - хотіла б я подивитись на лице того, хто таку коробочку отримаю :))))

    ВідповістиВидалити
  7. Наталь, я за тебе радію і горжуся тобою -Молодець. А в якому саме журналі можна буде побачити МК моєї віртуальної подружки Натальки ?

    ВідповістиВидалити
  8. Доречі, вітаю з новим дизайном твого блого-будиночка !

    ВідповістиВидалити
  9. Дєвчьонкі,ДЯКУЮ!!!
    Ще поки....тссс....
    як вийде-напишу...щоб не врікти....ттт

    ВідповістиВидалити
  10. Іринка ,дякую що оцінила мій новий дизайн!
    Справа в тім,що в мене якийсь глюк і дизайн міняти неможливо.Так я була в брата і в нього зайшла в блог і ПОМІНЯЛА!!!Якби в мене та функція працювала-я б чАСТЕНЬКО мінялась-маю таку натуру....хочеться перемін весь час....

    ВідповістиВидалити
  11. І мені дуже сподобалося! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  12. Оригінальна ідея...Дуже тепло і так по дитячому ніжно і гарно! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  13. Обовязково мушу зробити таку красу! Спасібі!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова