суботу, 23 липня 2011 р.

Ліфтинг

...так-так,саме ліфтинг...але моєї власної листівочки з  сюрпризом
Так зараз склались обставини,що я ліфтю свої листівки,адже замовляють саме копії того,що бачили у мене в магазинчику.Не знаю,чи вірно роблю,що роблю копії...але приємно,що замовляють люди,знач,подобається те що роблю,нє? ;)
За останні дні зробила декілька листівок,але сфоткати все забуваю.У мене хвора донечка(ангіна з високою Т),тож ,творю лише вночі,коли сплять усі,бо вдень немає можливості.
Ось і цю сфоткала вночі.Якість фото неахті...сссорррі....
 а це та листівка,яку вподобала замовниця і за прикладом якої я їй робила
Бажаю вам усім,мої любі гарного дня.Не хворіти.Бережіть своїх рідних і себе)))

6 коментарів:

  1. А лксно ліфттити, пра? Ще й себе, така інтерпретація:) Донечці швидкого одужання!

    ВідповістиВидалити
  2. Класненька! добре коли людям подобаэться!
    Одужуйте!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна листівка вийшла, остання мені більше сподобалась :). Де ти ще сили береш на творчість при таких обставинах? Бажаю швидкого одужання!

    ВідповістиВидалити
  4. О, як прикро, що доця хворіє. Бажаю вам швидкого одужання!! Листівка дуже гарна, така квітуча!

    ВідповістиВидалити
  5. Бажаю швидкого одужання, а листівка дуже оригінальна, не дивно що вона подобається клієнтам:) молодець!

    ВідповістиВидалити
  6. Мені теж подобається листівка!Дуже насичена,соковита і літня.І кольори гарно підібрані!

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова