пʼятницю, 27 вересня 2013 р.

не могла не зробити

Буває у вас таке?
Ось побачила скетч і не йде з голови!
А ще пороздивлялась роботи дівчат за скетчем-взагалі нема сили ,щоб втриматись і не зробити листівку)))
Отже,скетч від Зроби Сама №19
Я його відзеркалила та перевернула))от чомусь так "перевернулось))



Тут я використала свою нову папочку-крапочки)) ,підложка-з дизайнерськкого гарнющого насиченогосинього кольору з візерунками морозними,круговий улюблений різак від МС,сніжинки-чіпи від двох різних виробників,покрила їх блискітками від ТХ,ну і трішки паєток-зірочок і штамп-напис.

Ну,і саме головне-це моя перша цьогорічна Новорічна листівочка!!!
Уряяя!Сезон НР листівок-2013 відкрито)))






Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

7 коментарів:

  1. ну, з почином!)) чудова перша новорічна! я про новий рік ще й не думаю))) скільки планів поки що.. тільки часу не вистачає

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну,дякую)) А я ось з тією зюзею думаю....зззз...Чекаю втілення твоїх задумів із нетерпінням!

      Видалити
  2. О, так , мені теж дуже цей скетч подобається, але...в нас ще й вдома сезон грибів, баклажанів, винограду....робота кипить, а так хочеться потворити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скетч чудовий))То факт)) А заготовочки-то теж чудово!Вдалих закруток!Я цьогоріч по варенні удар зробила.

      Видалити
  3. Мені подобається-нічого зайвого,все -на місці;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з початком сезону!гарно виходить)

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова