вівторок, 1 жовтня 2013 р.

Осінь за вікном,а в душі весна)))

Привіт,дорогенькі))
Ось,скажіть,як так може бути,що співають пісні пташки зовсім по-весняному?
Так-так))Відчинила сьогодні зранку вікно -і чую....)))
То,напевне,вони так само засумували за теплими деньочками та лагідним сонечком,яке порадувати вирішило нас)))

Я днями створила ось таку теплу листівочку-конверт для класної керівнички мого синочка.
Ну чи не дивно?Молода гарна пані-вчителька,вчить діточок розуму,мови німецької,а сама лише нещодавно сама була такою ж) Зовсім нещодавно.А тепер їй вдячні діти будуть за те,що вона їм свої знання та тепло передає.
Чудовий світ! Все в нім чудове)))



Як вам ? А я просто вмліваю від тих зацукрованих ягідок! Так вони мені нра,що накупила трішки-буду тепер вам надоїдати з ними)))



Прийму участь в завданні 







Дякую,що завітали. Рада вашим комментам. Обіймаю )))

7 коментарів:

  1. Наташик,открытка супер! Нравится очень!

    ВідповістиВидалити
  2. І мені дуже подобається листівка,а ягідки то взагалі щось! Привіт пташечкам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пташечки вже поховались(((хххооолллоодднннооо....
      Дякую ,Олюсь,що заглядаєш!

      Видалити
  3. Очень и очень красивая открытка, но по условию задания Вы должны сделать альтер-скрап, а не просто открытку. Читайте пожалуйста внимательно условие задания.
    Дизайнер Бумажного вдохновения.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за внимание к моей работе) Дело в том,что это творение и есть конверт. МЫ от класа сложились и вложили денюжку в этот конверт. Сегодня уже отдали. Жаль,но сфотографировать уже не смогу в середине(( Если так не подходит-удалите мою работу из линков)) Извините )))

      Видалити
  4. Як на мене, то вийшла дуже красива листівка! І не просто красива, а "в тему": тут вам і молодесенька пані-вчителька, і алфавіт, і подяка. Все як треба )

    ВідповістиВидалити

ваші добрі слова